Hei.
Sitter å klurer litt med korleis eg skal få montert inn 2 høyttalara og ein bilstereo. Blir berre 2 små høyttalara, men har nokon tips til plasser eg kan sette dei? og er det smart å montere anlegget til sykkelen sitt batteri? Trur dere sykkelen greier å lade oppigjen batteriet når eg kjører eller blir det berre strillstarting om eg skal ha anlegg i sykkelen?
Montere anlegg i RS
Montere anlegg i RS
Førerkort: A B M !
1995 Mercedes-Benz C-klasse 220D
Sykkel laus
http://www.mbentusiastklubb.com For deg med hjerte for MB!
1995 Mercedes-Benz C-klasse 220D
Sykkel laus
http://www.mbentusiastklubb.com For deg med hjerte for MB!
Re: Montere anlegg i RS
Ikke for å ødelegge planen din eller noe sånn, men ikke monter anlegg på sykkelen ;P Kommer bare til å låte ille, så det er nok bedre å bruke pengene på noe annet digg til den 
EDIT: Så ikke at du hadde tinga på "lager" allerede ;P Men, ja, det skulle jo være mulig. Batteriet skulle vel klare å drive en spiller og to høyttalere uten for mye bry, så den er grei..
Plasseringa kommer jo litt ann på størrelsen, men det er nok litt mer eksprimentering
Har ingen anelse på hvor du kan sette dem 
EDIT: Så ikke at du hadde tinga på "lager" allerede ;P Men, ja, det skulle jo være mulig. Batteriet skulle vel klare å drive en spiller og to høyttalere uten for mye bry, så den er grei..
Plasseringa kommer jo litt ann på størrelsen, men det er nok litt mer eksprimentering
Arrow-exhaust, Rave 1, Pipercross Filter, Vforce 3, Luftplomberinga tatt, Iriduim IX!
- ghostrider
- Silver
- Sted: Sandefjord
anlegg ogå sånt shit hører ikke hjemme på en rs!
har du scooter så kan du mekke anlegg. Anlegg i en rs blir bare for mye jalla... 
har du scooter så kan du mekke anlegg. Anlegg i en rs blir bare for mye jalla... Re: Montere anlegg i RS
Enig med Ghostrider der ja :L
Aprilia RS 07 Special White Edition
Polini 154 cc big bore kit, RAVE 1,Jolly Moto Corsa, Powerfilter , DelLorto 34, Innsug og Vforce 3
Polini 154 cc big bore kit, RAVE 1,Jolly Moto Corsa, Powerfilter , DelLorto 34, Innsug og Vforce 3
Må nok si meg enig jeg og, men om det er dette han vil så må vi vel bare respektere det valget. om du søker på youtube så finner du nok et på Mc som har montert stereo på den samme måten.
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Om du gjør det skikkelig, så kan det bli bra.
Da snakker jeg om å bygge egne rom i kåpene for høytalerene, eget batteri for forsterkeren, etc.
Å bare skru fast et par høytalere blir bare veldig, veldig teit.
Da snakker jeg om å bygge egne rom i kåpene for høytalerene, eget batteri for forsterkeren, etc.
Å bare skru fast et par høytalere blir bare veldig, veldig teit.
OM du først skal gjøre det hadde jeg satt noe under førersetet og tatt ut oljetanken og heller blanda olja rett i bensinen
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Jeg ville latt vær. Veldig liten plass til å få til noe skikkelig uansett.
//Webmaster på Apriliaforum
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Annlegg i en RS er bare slumt! haha ;P
Aprilia RS 125, 2003 SBK FP
~ FP-anlegg, powerfilter, Racing CDI, RAVE2 ~
~ FP-anlegg, powerfilter, Racing CDI, RAVE2 ~
Spørs litt hva slags høytalere du skal ha, de må ta liten plass pg helst ikke være avhengog av forsterker. Du kan oså koble så det går rett fra mobilen og til høytalerne. Si ifra hva du har tenkt for noen høytalere så skal jeg hjelpe deg
Så kan haterne bare hate
Så kan haterne bare hate
Aprilia RS 125 2002 FP *Under construction* 
Litt gammel tråd, Morkamor?