Aprilian går ikke rent
Aprilian går ikke rent
jeg kjøpte akkurat en aprilia rs. når jeg var ute å kjørte den gikk den helt greit lenge, men når jeg kom opp i for høyt turtall (7-8000rpm) begynte den å gå utruliug ureint. det var ikke bare at jeg hørte det, jeg kjente d også at den liksom "hakket" seg framover". senere på turen når jeg kom opp en bakke klarte jeg ikke å få opp turtallet. den var stuck på sånn 1-2000. et venn av familien som har kjørt sykkel i hele livet sa at jeg måtte justere litt på tenninga. så er d non som vet hva som er galt?
Re: Aprilian går ikke rent
Skal ikke justere på noen tenning på apriliaen, er nok bare for stor dyse, skittent luftfilter eller skit i forgasseren. Om den har vært trimmet før/er trimmet kan det være du har for stor dyse, prøv å gå litt tilbake på gassen og se om den drar på igjen når du prøver å få turtall 

RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Re: Aprilian går ikke rent
Prøv det Riccird1 sier! 

: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG