Aprilia RS 125 2010 modell Trim
Aprilia RS 125 2010 modell Trim
Har en helt orginal Aprilia Rs 125 2010 modell, vill trimme den lett de første årene, hva kan jeg gjøre får og trimme den billig? Cdi? Luftfilter plomberinger osv?
Aprilia RS 2010 125 Max Biaggi Replica
Re: Aprilia RS 125 2010 modell Trim
Kjøp deg et effektanlegg!!! Det er så sykt verdt det 
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
Njææ er veldig synlig og koster jo en del peng.. ;p Pappen er ikkje veldig glad for at jeg trimmer, hehe 
Da foreslår jeg at du tar plomberinga i eksosanlegget
Er ikke "synlig" utseendemessig om det var det du tenkte på, bare farta og aksn 
Er ikke "synlig" utseendemessig om det var det du tenkte på, bare farta og aksn Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Må vell til med sveising og styr da eller? 

Jeg har effektanlegg men synes ikke!
er bare å kjøre med effektanlegg og orginal eksospotte (endestussen)
måtte på poltistasjonen i eidsvoll i går for å prate og de nevnte ikke noe ang trim.. men blir sånn at jeg skrur av trimmen uansett nå.. blir jeg stoppa i nærmeste framtid ryker lappen med mindre det er rutine kontroll.. 
er bare å kjøre med effektanlegg og orginal eksospotte (endestussen)
måtte på poltistasjonen i eidsvoll i går for å prate og de nevnte ikke noe ang trim.. men blir sånn at jeg skrur av trimmen uansett nå.. blir jeg stoppa i nærmeste framtid ryker lappen med mindre det er rutine kontroll.. Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
Kan ta den på tralle men da må du til statens vegvesen og vise den, hvis de har mistanke om trim men da har du ca 4uker på deg til å vise den
hvis du ikke viser den innen 4 uker blir du avskilta.. flere biltilsyn har ikke tralle for lett mc så da er det bare å satse på det beste å skru den original
marius96 på forumet måtte ha sin tilvisning fredag 21. Juni 
hvis du ikke viser den innen 4 uker blir du avskilta.. flere biltilsyn har ikke tralle for lett mc så da er det bare å satse på det beste å skru den original
marius96 på forumet måtte ha sin tilvisning fredag 21. Juni 
Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
Mener rave 1 funker like bra som rave 2 
minuset med rave 1 er at den trenger mer vedlikehold enn rave 2.
Minuset med rave 2 er at du må borre litt i blokka for å få den til å passe.
Hvem som helst, Bare å rette meg hvis jeg har feil..
CDI-en må du borre. Litt usikker på hvordan man gjør det da jeg ikke har gjort dette selv, og har egentlig ikke brydd meg så mye om dette
Add meg på face og jeg kan sende deg en gooooood del filer ang sykkelen og trimming
se PM

minuset med rave 1 er at den trenger mer vedlikehold enn rave 2.
Minuset med rave 2 er at du må borre litt i blokka for å få den til å passe.
Hvem som helst, Bare å rette meg hvis jeg har feil..
CDI-en må du borre. Litt usikker på hvordan man gjør det da jeg ikke har gjort dette selv, og har egentlig ikke brydd meg så mye om dette

Add meg på face og jeg kan sende deg en gooooood del filer ang sykkelen og trimming
se PMSuzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
Det skal funke like bra siden de har samme posisjon når de er helt åpne.
Må ikke borre i blokka, borrer et hull på 5mm i sylinderen, der eksosventilen skal stå.
https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=64&t=166
Du ser veldig lett at anlegget har blitt sveiset om du tar plomberingene i anlegget. Hvis du ikke vil at det skal være synlig så kjøper du et FP-anlegg, nøyaktig samme form som det originale anlegget bare uten plomberinger
Må ikke borre i blokka, borrer et hull på 5mm i sylinderen, der eksosventilen skal stå.
Du ser veldig lett at anlegget har blitt sveiset om du tar plomberingene i anlegget. Hvis du ikke vil at det skal være synlig så kjøper du et FP-anlegg, nøyaktig samme form som det originale anlegget bare uten plomberinger

Sist redigert av KnutOlav den 27 jun 2013, 16:22, redigert 2 ganger totalt.
Blokka, sylln.. veldig slitn (sjuk) så rota litt.. :/ beklager
Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
De skal se etter E merker og om det er riktig nr etter E
marius96 ble stoppa med fullt effektanlegg og de sjekka bare E merker om jeg husker rett
de kan teste den på benk som da finner ut hvor mye hester osv det er. Nesten det samme som dyno
marius96 ble stoppa med fullt effektanlegg og de sjekka bare E merker om jeg husker rett
de kan teste den på benk som da finner ut hvor mye hester osv det er. Nesten det samme som dynoSuzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010