Bli tatt for trim?
-
torandrelov
- Fersk
Bli tatt for trim?
Hei, fikk akkurat telefon fra en lokal politimann som bor noen gater over meg. Han sa at han sa dette for å være kompis og å spare meg for en bot på noen tusen+++ også sa han at jeg skulle fjerne trimmen, visst ikke måtte han komme og sjekke sykkelen, iom halve bygda tror jeg har trim etc... Kan han gjøre noe annet enn å sende meg på teknisk om han ser jeg har sylinder og sånt? btw: er powerfilter ulovlig?!
Re: Bli tatt for trim?
Powerfilter er ulovlig ja.. Få på orginal luftfilterboks, så skal du se at sykkelen din bråker mye mindre med en gang
Nei, han har ikke lov til å skru på sykkelen din. Han kan sende deg på teknisk hvis han har misstanke om trim.
Hva har du av trim på sykkelen? Det tryggeste mtp politi og statens vegvesen er FP-Anlegg som er uplombert orginalanlegg
Nei, han har ikke lov til å skru på sykkelen din. Han kan sende deg på teknisk hvis han har misstanke om trim.
Hva har du av trim på sykkelen? Det tryggeste mtp politi og statens vegvesen er FP-Anlegg som er uplombert orginalanlegg

-
torandrelov
- Fersk
Har alt.. ITALKIT, 34mm, syykt powerfilter (fyller hele rommet fra forgasseren og bakover) v-force reeds, RAVE 2 og svartlakkert Arrow med original lyddemper
Men om jeg skal bytte til original luftfilterboks må jeg vel også ha 28 mm gasser, noe som igjen fører til 125 ccm syll?
Men om jeg skal bytte til original luftfilterboks må jeg vel også ha 28 mm gasser, noe som igjen fører til 125 ccm syll?- eiriklygre
- Silver
- Sted: Ein time fra Bergen , (Lygra)
- Kontakt:
Nei du trenge ikkje skifte til 28mm, du snur det røret som går fra luftfilteret å til forgasseren, så skjærer du litt av den da denne kansje kan bli litt lang. Dette finner du fort ut da du ser dette selv
.
Gliset mitt: viewtopic.php?f=26&t=10668
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
Mulig du klarer å modde så du får på orginalboksen 
Jeg fikk på den orginale luftfilterboksen på en RS50 med 24mm gasser.
Der er orginal gassern en 12 eller 16mm

Jeg fikk på den orginale luftfilterboksen på en RS50 med 24mm gasser.
Der er orginal gassern en 12 eller 16mm
-
torandrelov
- Fersk
Vil forgasseren få nok luft med den originale boksen? Eller må jeg borre ekstra hull eller noe? 
Usikker på om den får nok luft, men er jo ikke værre enn å prøve 
Du må dyse ned også, men er nok av folk her på forumet som kan mer om RS125 enn meg

Du må dyse ned også, men er nok av folk her på forumet som kan mer om RS125 enn meg
Luftfilterboksen passer rett på 34mm gasser. Husk plastikk "dingsen" som er rundt 28 gasserne 
Ja, den skal få nok luft.
Ja, den skal få nok luft.

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----