Hallo
Kjøpte nylig en Rs og startet den sist søndag, da var den litt tungstartet men fikk startet den. Så skulle jeg starte den igår(fredag) og da ville den ikke starte igjen. Prøvde igjen i dag, tok ut pluggen og tørket litt av den, men skal kjøpe ny snart.
Tror folk at det er pluggen som det er feil med?
På forhånd, Takk!
Aprilia Rs125 2012 startproblemer!
Re: Aprilia Rs125 2012 startproblemer!
Rengjorde du pluggen sist gang å? visst det ikke er pluggen så er min sykkel og litt tungstartet når den har stått ca en uke
Cagiva Mito sp525 Jolly Moto effekt anlegg
Speed bumps never seem to make me go any faster
Nei sist gang hadde jeg fullt oppladet batteri, så den har bare stått nesten en uke før jeg prøvde på fredag.
Kan se om jeg får tak i ny plugg på mandag i hvertfall. Hvis det ikke funker da vet jeg virkelig ikke. Har desverre ikke så mye erfaring med 2t så blir mange teite spørsmål hehe...
Kan se om jeg får tak i ny plugg på mandag i hvertfall. Hvis det ikke funker da vet jeg virkelig ikke. Har desverre ikke så mye erfaring med 2t så blir mange teite spørsmål hehe...
Vil tro at ingenting er galt når den har stått en stund. min er veldig vanskelig og starte når den har stått en stund. Det du eventuelt kan gjøre er og prøve og starte den neste dag igjen for å se om den fortsatt er tungstartet 
Cagiva Mito sp525 Jolly Moto effekt anlegg