Har alltid syntes at mye av det originale på disse syklene er stygt, som f.eks skiltoppheng og blinklys. Tenkte bare at jeg ikke ville bruke så mye penger på den, fordi det meste som man påkoster den får man ikke tilbake når man selger den. Kjørte resten av sommeren og høsten og koste meg bare egentlig :P -helt til…
Ja, så skjer det utrolige
Jeg skal bare ta en siste tur før den skal vinterlagres. Det yrer litt og begynner og bli mørkt og jeg kjører forbi en parkeringsplass. I det jeg kjører forbi parkeringsplassen er det plutselig en gammel kjerring som bestemmer seg for å gi full gass og kjøre rett i siden på meg. Ja, det gjorde hun. Hun påsto at hun ikke så meg, men hun tok hvertfall på seg skylden med engang. (hun var visst ikke helt god i hodet...forsikringsselskapet kjente igjen navnet hennes med engang
Da denne sesongen startet og jeg fikk greie på hvor mange 98´ere fra bygda (Oppdal) som skal kjøre Aprilia i år så bestemte jeg meg for å fikse litt på utseendet, for å få den til å utmerke seg litt. (må jo alltid ha det beste vettu)

ta også en GRUNDIG vask