eksosfeste borte

Kategorien for alle Aprilia 125 ccm
KennethOisann
Nysgjerrigper

eksosfeste borte

Legg innav KennethOisann » 09 jul 2014, 00:28

Hei! Ny her på forumet, da jeg har kjøpt meg en aprilia rs 125 2006 i dag!!

Et par ting jeg lurer på ang mitt kjøp.. når jeg kjørte sykkelen hjem tror jeg at det festet til eksos har falt av :rull: altså den ringen som sitter rundt eksosen. Noen som vet hvor jeg kan finne en ny? Har søkt litt rundt, men finner bare ting til andre sykler.. eventuelt noen som hva jeg kan gjøre for å fikse det midlertidig?

Så en annen ting. Temp målern i dashet er sporadisk.. den går opp til midten hvis jeg kjører på høyt gir med lavt turtall, men når jeg girer ned og drar på (7-8000 rpm) så blir de tre strekene borte.. er det pirkefeil eller noe som burde sees på?

Takk for alle svar :)

eXploraL
Fersk Racer

Re: eksosfeste borte

Legg innav eXploraL » 09 jul 2014, 15:56

Det med temp sensoren er greit. Bare sett den på ordentlig, har drevet og hoppa litt av på min, men når jeg satt den på og klemte den med en tang så sitter den bra :) Sitter forøvrig på topplokket

KennethOisann
Nysgjerrigper

Legg innav KennethOisann » 09 jul 2014, 18:03

Ok :) takk for raskt svar! Har kjøpt patentbånd og skruer for potta, så blir den hvertfall holdt litt på plass før jeg får fikset org deler.

Noe som vet hvem som kanskje har aprilia deler i norge som jeg kan kontakte? Eventuelt i oslo eller i nærheten?

Brukeravatar
Stianaag
Veteran
Sted: Flatanger, Nord-Trøndelag

Legg innav Stianaag » 09 jul 2014, 21:05

Oemparts :)
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt

Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT

Gå tilbake til «125 ccm»