Lurte på åssen jeg får bytta ut kjølevæska på en mest mulig effektiv måte, samt minst mulig sølete måte.
Noen som har noen tips?
Har også nappa ut gasseren med luftfilteret idag for ordentlig skuring =)
(en unnskyldning for å skru av kåpa for å se etter rave eksosventil
Men uansett.. dette var faktisk en positiv overaskelse da jeg synes den gikk noe inni granskauen villt da jeg prøvde den for første gang i overigår da jeg hentet den..
Da må det jo bare bli ekstra morro med eksosventil =)
Kjørte hjem med uten skilter med personlig eskorte (lartreig å kong-mats)
Tok skiltet fra en rs50 og smalt på og cruiset resten av dagen...
Prøvde litt toppfart på e6en også... 150 med en kompis bakpå fikk jeg den iallefall opp i.. på 11k tror jeg.. (Kun JM og dårlig uplombert snorkel, vet ikke hvilken dyse men skal sjekke imorra..)
Men uansett.. Noen som vet hvor man får kjøpt carb cleaner? samt noen forslag til ordentlig god kjølevæske?
Synes dette høres litt mye ut.. leser av som regel 81-85 grader på temp displayet.. går liksom aldri noe særlig under det..
Jeg kjøpte forresten v-force 3 reed igår =) kosta 1650kr på paypal så kommer mva og toll gebyr i tilleg så lenge ikke vi på aprilia forumet får pressa lartreig til å la alle aprilia pakker gå gratis gjennom
Mitaka stempel med wannabe greier
"The kit comes with a Teflon Coated Piston, Piston rings Made In Japan By "Riken", G-pin And C-clips."
Så da mangler jeg en vhsb 34 ld fra crash til 1600 så har jeg et rimelig pro innsug oppsett samt alle 6mm dysene fra dellorto fra 120-180.
Kanskje til og med et k&n filter?
takker for svar