Det andre er å kjøpe effektanlegg. Det får du kjøpt på mc-deler (Vartdal. Type Giannelli Du må enten ringe de eller sende mail fordi de har ikke deler til mx ute i nettbutikken.
Samtidig må du fjerne åpne for frie luftveier i "snorkelen" Den sitter også under setet.
Når du har gjort dette, ville jeg brukt 120 dyse (Varier fra sykkel til sykkel). Og nåla på det nest nederste hakket. Dette fungerte bra på min sykkel. Pluggen var mørke brun. Så kunne sikkert fått litt mindre
Så er det el.eksosventil(rave 1) eller trykkstyrt (rave 2) som skal på.
Det ligger en guide om monteringen av el.eksosventil her på forumet. Men skal lage en guide til mx når jeg får tid og lyst.
Når du har montert dette så ville jeg prøvd med 132 dyse og gått nedover til du fikk den til å gå rent.
Jeg måtte helt ned til 125
Nå har du en veldig morsom sykkel.
Må så går du lei av effekt og vil kjøpe 34mm gasser, men så finner du ikke innsug?
Men takket være forumet så fant jeg innsug til større gasser.
Dysevalg med 34mm gasser vet jeg. (har ikke prøvd enda)
Så var det drev da: kjøp deg 14 og 15 drev med en gang. Du kommer til å elske det.
Så over til stylingen:
(min mening)
Stygg orginalskjerm.
Ktm sm skjerm er penere eller universal sm skjerm og festene passer
Skiltopphenget må BYTTES. Kjøp acerbis led
Så gjør deg veldig med hendelbeskyttere til denne typen sykler. Kjøp sikkelig med en gang. Acerbis rally pro. Disse tåler en tøkk! Dette kan spare deg for masse penger hvis du tryner.
PS: ANBEFALER OG LESE TRIMMEGUIDEN HER PÅ FORUMET!