RS125 2007 felger på en 2000 modell?
RS125 2007 felger på en 2000 modell?
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
- Aleksander
- Fersk Racer
- Sted: Florø
Veit... copycat fra det engelske forumet:
Metallic Poseidon Blue
Sinnsykt fete felger han som lakka om sine 99-05 felger <3
Men jeg har allerede tråkka i salaten
hjula er kjøpt, ikke spør hvor mye for jeg svarer ikke da det ikke er 100% sikkert at de skal på da jeg ikke har fått full oversikt over hva slags kompromisser jeg må ut med for å få dette til å funke så muligheter for at de blir lagt ut for salg.. Men jeg vil virkelig få dette til å funke
Metallic Poseidon Blue
Sinnsykt fete felger han som lakka om sine 99-05 felger <3
Men jeg har allerede tråkka i salaten
hjula er kjøpt, ikke spør hvor mye for jeg svarer ikke da det ikke er 100% sikkert at de skal på da jeg ikke har fått full oversikt over hva slags kompromisser jeg må ut med for å få dette til å funke så muligheter for at de blir lagt ut for salg.. Men jeg vil virkelig få dette til å funke
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
mhm.. har funnet ut av alt mulig nå via en annen kar også
Trenger visstnok bare spacerne fra 06- modellen på forhjulet og så er det plug and play.. men han mente det skulle gå visst jeg tokk ledningsnettet fra en 06- og speedoen derifra men jeg gidder ikke legge så mye penger i det når speedo ikke engang viser over 12 000rpm
Så blir til at jeg kjøper et acewell speedo, spacere og så er det greit
Tror jeg skal kjøpe en wavey bremseskive også, blir fett tror jeg
Skivene går forresten om hverandre
Kan bare skru av skiva fra gamlehjulet og putte over, det at de nye hadde radial kalipere er ingen hindring heldigvis 
Så blir til at jeg kjøper et acewell speedo, spacere og så er det greit
Tror jeg skal kjøpe en wavey bremseskive også, blir fett tror jeg
Skivene går forresten om hverandre