Er rammen på 07 RS forskjellig 99-05 RS?
Er rammen på 07 RS forskjellig 99-05 RS?
Fant en brukt men strøken baksving som jeg ble litt interresert i.. Den kommer fra en 07 RS så lurte jeg på om den ville passe rett på min 2000RS ?
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Fordi jeg fant en billig en:) min er ikke fullt så sexy lenger og ved å kjøpe den kan jeg sitte å kose meg å pusse den bling over vinteren uten å måtte stå ute i kulda eller kåle med å skru av den gamle..
Ja jeg er en sær liten bitch og nei takk Eirik.. regner med at din er langt utenfor mitt budsjett.
Men kan by deg 400kr..
U see my point?
Ja jeg er en sær liten bitch og nei takk Eirik.. regner med at din er langt utenfor mitt budsjett.
Men kan by deg 400kr..
U see my point?
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
`Nettopp det.. eller no jeg aner ikke
Veit bare at så mye kål det ble forrige gang vi skulle gjøre det på en moppe så frister det lite å gi seg ut på dette uten riktig utstyr..
Veit bare at så mye kål det ble forrige gang vi skulle gjøre det på en moppe så frister det lite å gi seg ut på dette uten riktig utstyr..