Nye farger på 2008 mod.
- Rider on the storm
- Mekaniker
- Sted: austevoll
- StreetRider
- Støttespiller
- Sted: Bærum, Hosle
- Benjamin77
- Wannabe admin
- Sted: Revetal
- Kontakt:
var på en aprilia foretning senest i dag og jeg prøvde å prute litt på prisen til 07 moddene som sto i butikken og fikk grettent svar på at de var identiske som 08 så de ville ikke bli nedpriset.. men hvem vet
- 1994 Nissan 200sx s14.a
- 1981 Mercedes Benz 500se(c)
- 2007 aprilia rs125 Spains
- 2001 aprilia rs125 Nero Diablo
- 1981 Mercedes Benz 500se(c)
- 2007 aprilia rs125 Spains
- 2001 aprilia rs125 Nero Diablo
Det skal jo sies at bremsevæske, kjølevæske og diverse andre væsker skal byttes med "visse" intervaller som står pent nedskrevet i Owners manualen din
(vent.. du har ikke rs
) Vel, for de som har en slik en iallefall! Så står det hvor ofte dette skal byttes... Så det å kjøpe en urørt RS125 i 2004/2005 vil koste deg en krone eller to og få dette byttet om du gjør det selv.. samt ENDA flere kroner og få dette gjort på verksted (bytte bremsevæske er vanskeligere enn du skulle tro!, prater av erfaring... samt forrige eier av sykkelen min har ødelagt vindskjermen med bremsevæske, enten etter å ha tullet å tatt av lokket og lekt med pumpa eller mens han faktisk har byttet bremsevæske... you tell me?)
Uansett poenget er:
En splitter ny 2004 modell er ikke splitter ny! Og den krever vedlikehold som koster både tid og penger som du ville sluppet med den nyeste modellen! Så det er faktisk prutegrunnlag på fjorårets modell
Uansett poenget er:
En splitter ny 2004 modell er ikke splitter ny! Og den krever vedlikehold som koster både tid og penger som du ville sluppet med den nyeste modellen! Så det er faktisk prutegrunnlag på fjorårets modell
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
det finnes en lik tråd fra før av
faaaaaaaaaaaaaak!!
hadde skrevet et laangt innlegg men så skulle jeg gå ut og finne denne linken så kopierte jeg det så var jeg så dum og kopiere denne linken i tilleg for og sette den inn i den posten som da ble sletta^^
Men for og si mitt kort: Jeg tviler på at det kommer noe nytt, det kommer nok til og bli nedtur vis Alecken har rett.. Aprilia.com har ikke sagt noe, derfor lite trolig at planer er blitt publisitert
Her er linken det er snakk om
btw: en av de første postene mine
haha,
http://aprilia.7kt.net/forum/viewtopic. ... ght=#38956
faaaaaaaaaaaaaak!!
hadde skrevet et laangt innlegg men så skulle jeg gå ut og finne denne linken så kopierte jeg det så var jeg så dum og kopiere denne linken i tilleg for og sette den inn i den posten som da ble sletta^^
Men for og si mitt kort: Jeg tviler på at det kommer noe nytt, det kommer nok til og bli nedtur vis Alecken har rett.. Aprilia.com har ikke sagt noe, derfor lite trolig at planer er blitt publisitert
Her er linken det er snakk om
http://aprilia.7kt.net/forum/viewtopic. ... ght=#38956
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition