Problemer med å montere rs "løst, sykkelen starter og går"
Problemer med å montere rs "løst, sykkelen starter og går"
Er det noen som vet hvor jeg kan finne en katalog ?
Har en Aprilia rs125 1998mod som ja var i litt deler når jeg kjøpte den, var en kar som skulle hjelpe meg men han har jo søren aldri tid så tar sakene i egene hender;)
Er det noen som veit om en verksted bok eller no?? helst mulig laste ned viss det går.
Har 2 ledninger ved motor på venstre side jeg ikke finner ut hvor skal hen. De er stripsa sammen. Har funnet ut at den ene er jord og den andre er + kabel som er blå? Men skjønner ikke hvor jeg skal få plasert det
Har en Aprilia rs125 1998mod som ja var i litt deler når jeg kjøpte den, var en kar som skulle hjelpe meg men han har jo søren aldri tid så tar sakene i egene hender;)
Er det noen som veit om en verksted bok eller no?? helst mulig laste ned viss det går.
Har 2 ledninger ved motor på venstre side jeg ikke finner ut hvor skal hen. De er stripsa sammen. Har funnet ut at den ene er jord og den andre er + kabel som er blå? Men skjønner ikke hvor jeg skal få plasert det
Sist redigert av DuNkiller den 28 feb 2008, 23:10, redigert 2 ganger totalt.
audi 90 quattro 2.3l .
- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
Re: på randen til bli gal
der fikk du vel det du trengte
velkommen til forumet DuNkiller 
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition
hehe jeg håper da det;) skal sette meg ned og lese meg litt nå:)
jo takk du;D
jo takk du;D
audi 90 quattro 2.3l .
Er det kabelsko på ledningene? Mener alle skal innpå en skrue på clutch dekselet.
Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
Re: Problemer med å montere rs
Ja jeg og, kan ikke skjønne hva anna det kan vær, ledningene på coilen kanskje? (!!!!!!btw) Hehe
Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
Men jeg har som sagt 3 ledninger på venstre side.. hvis det har noen betydning for deg kan jeg se om jeg har tid til å finne ut hvor de går hen
=)
er akkurat de tre ledningene jeg har som er løse nå, de henger og dingler for og si det sånn.
er jordinga til coilen dene ne veit jeg, men jeg har da en blå og en svart, den ene svarte veit jeg er en jordings ledning men når jeg kobler til den blå så gnistrer det og står i:P..
men så har jeg på batteriet 3 kabler, en rød, en svart er på pluss polen og en svart til på minus. er det riktig? kan liksom ikke skjønne hva en svart kabel skal stå på pluss...
hadde vært evig takknemlig på om du hadde giddi sjekke hva de går til:)
men som jeg ser på et bilde fra verksteds manualen så er det på oljepumpa de skruene skal stå?! er dette riktig? om noen kunne tatt et ganske godt bilde så jeg kunne sett
??
er jordinga til coilen dene ne veit jeg, men jeg har da en blå og en svart, den ene svarte veit jeg er en jordings ledning men når jeg kobler til den blå så gnistrer det og står i:P..
men så har jeg på batteriet 3 kabler, en rød, en svart er på pluss polen og en svart til på minus. er det riktig? kan liksom ikke skjønne hva en svart kabel skal stå på pluss...
hadde vært evig takknemlig på om du hadde giddi sjekke hva de går til:)
men som jeg ser på et bilde fra verksteds manualen så er det på oljepumpa de skruene skal stå?! er dette riktig? om noen kunne tatt et ganske godt bilde så jeg kunne sett
audi 90 quattro 2.3l .
Er alle kabelene på batteriet like tjukke?
For skal sitte en grov og en tynn på plus (den grove går til startern), og en tynn på minus
For skal sitte en grov og en tynn på plus (den grove går til startern), og en tynn på minus
=)
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
På venstre side rett over olje"pumpa". Er de jording alle tre?
Skal man bli god, må man ville bli god!
den går jo den røde med en slags hvit gummi greie utanpå, så er det en svart som er på samme størrelse som den andre svarte er.. derfor jeg sitter her som et spørsmåls tegne:P
audi 90 quattro 2.3l .
hehe det stemmer det
alle sammen er jording;) den blå ledningen er til lys bak og til tank tror jeg.. og fjernlys,
de to andre er jording til litt av hvert tror jeg, den ene er hvertfall coilen
fikk endelig fiksa det;) nå venter jeg bare på litt penger så jeg kan få kjøpt batteri, fjærer til eksos, skruer til resten av kåpene, luftfilter. noen som veit om et bra powerfilter? har effektanlegg fra før.
da er det tut og kjør^^ takker og bukker for hjelp:)
de to andre er jording til litt av hvert tror jeg, den ene er hvertfall coilen
fikk endelig fiksa det;) nå venter jeg bare på litt penger så jeg kan få kjøpt batteri, fjærer til eksos, skruer til resten av kåpene, luftfilter. noen som veit om et bra powerfilter? har effektanlegg fra før.
da er det tut og kjør^^ takker og bukker for hjelp:)
audi 90 quattro 2.3l .