Jeg og faren til en nevø moddet RS'n hans litt i går kveld. Fjernet CDI sperren og Nox ventilen. Til slutt skulle vi sette på blinklys. Da han kjøpte sykkelen fulgte originale blinklys med, men de var ikke montert. Fikk egentlig ikke noen god forklaring på hvorfor de ikke var montert. Stor var vår overraskelse da vi ikke fant antydning til kabler for blinklys verken foran eller bak. Den eneste ledige kontakten bak er en sekspolet forkantet flatstift sak som er hvit. Foran fant vi ingenting. I nærheten av motoren fant vi en ledning som kan tenkes å kunne være til blinklys. Trådene var rød og blå mener jeg å huske. Koblingene var også av typen man vanligvis finner på blinklys. Men for det jeg vet, kan denne ledningen godt være til eksosventil (Ikke montert - ennå...). Fant ikke antydning til en ledning til foran. Og bak fant vi som sagt bare denne ene sekspolede flatstiftsaken. Kan ikke forstå annet enn at kabelopplegget uansett burde inkludere også blinklys, selv om de ikke er montert. Men vi er ikke istand til å finne ut av det. Både faren og jeg har kjørt og skrudd sykkel i 20-30 år, så vi burde være istand til å finne ledningene hvis de finnes
. Noen som har noen god forklaring? Kan vi bare legge inn årene og finne på noe annet å gjøre, eller er det håp fremdeles?