RS blir ikke varm.
RS blir ikke varm.
Rsen min blir aldri skikkelig varm. I følge temperaturmåleren ligger den aldri over 50 grader. Hva feiler 
Prøvd og kjørt den hardt da?
Var den slik i sommer og? Merker at min er litt verre og få over 55 grader når det er 10 grader i lufta.
Men den tempraturen er bare på kjølevannet ditt. Sylindern din er sikket varm nok etter litt oppvarming og et par km rolig kjøring
Var den slik i sommer og? Merker at min er litt verre og få over 55 grader når det er 10 grader i lufta.
Men den tempraturen er bare på kjølevannet ditt. Sylindern din er sikket varm nok etter litt oppvarming og et par km rolig kjøring
Nå
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
Re: RS blir ikke varm.
om det er dårlig kontakt blir OHM verdien høyere og da viser tempratur måleren høyere en hva den er, så det er nok ikke problemet
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
Re: RS blir ikke varm.
ok
trudde den funka på samme måten som et pt100 element
trudde den funka på samme måten som et pt100 element
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
MH Furia Max 06