Ikke ta det utover meg om dere skulle bli veldig uenig med hva de mener.
Ny VS gammel rs 125!
Ny VS gammel rs 125!
Tenkte jeg skulle dele denne artikkelen med dere. Er litt utydelig skrift, men det får duge.
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Takk for at du delte denne artikkelen med oss! Bra saker!
Selv syns jeg det er rart at de sammenligner 2 sykler med i utgangspunktet lik motor og konkluderer med at den ene har tonnevis med moment sammenlignet med den andre. Riktignok er det vel ny tenningsboks og forgasser på den nye RS'n? Kanskje dette funker ganske bra allikevel? Jeg klarer ikke la være å tro at den 2004modellen bare led av litt dårlig vedlikehold kontra en flett ny J-Lo edition
Selv syns jeg det er rart at de sammenligner 2 sykler med i utgangspunktet lik motor og konkluderer med at den ene har tonnevis med moment sammenlignet med den andre. Riktignok er det vel ny tenningsboks og forgasser på den nye RS'n? Kanskje dette funker ganske bra allikevel? Jeg klarer ikke la være å tro at den 2004modellen bare led av litt dårlig vedlikehold kontra en flett ny J-Lo edition
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
har ikke så mye peiling på rs (fikk rs idag!
02 modell) ,men hvis de har samme motor er jo dette helt dumt
Min favoritt er 99-05 modellene. eneste negative er att "enden" på 99-05 modellene er litt for flate til og være boble ende :S syns jeg da
06 og opp er fine de og 
Eier:
Aprilia RS 125 2002
Honda SFX 50
Eks:
Honda CR 125
Honda CR 85
Honda PX 50
Pocketbike F2 40ccm (racing)
Pocketbike ukjent 40ccm (cross)
Aprilia RS 125 2002
Honda SFX 50
Eks:
Honda CR 125
Honda CR 85
Honda PX 50
Pocketbike F2 40ccm (racing)
Pocketbike ukjent 40ccm (cross)
- Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
- Sted: Hønefoss
Det er jo forskjellige gasser da
Sikkert også noe smågreier som er anderledes(spesifikkasjonstallene er jo litt anderledes). Så sier det jo seg selv at en ny sykkel funkerer gjennomsnittlig bedre enn en eldre sykkel som er litt slitt. Som det står i artikkelen så er det også maaange amatører som skrur uten egentlig å ha peiling på hva de driver med 
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(
Re:
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
- MonkeyfacE
- Norgesmester
- Sted: Hitra, Fillan
- Kontakt:
- MonkeyfacE
- Norgesmester
- Sted: Hitra, Fillan
- Kontakt: