Hei! Eg har kjøpt ein helt svart rs 97 modell, og har lyst på noe kult rundt framlykten!
Eg tenkte på noen flammer eller noe sånt selv, driver på å tegne på noe...
Men!, eg hadde lyst til å se på kreative ideer fra andre, slik at hele sykkelen blir råtøff!:) Eg skal legge innpå bilder av sykkelen straks, må bare finne ledningen mellom tlf og dataen =P
Gleder meg til å høre/se kreative ideer!
P.S ... Eg får eit reklamehus til å lage dette på, så forslag innenfor økonomiske grenser hadde vert fint =P Han har jo 800 kr timen ....
Har helst lyst til at det skal vere i glinsene sølv, for det er resten av merkene på sykkelen:)
Som sagt, bilder kommer snart!
Forslag til mønster på frontlykt!
Re: Forslag til mønster på frontlykt!
flammer blir litt jalla spør du meg, men lykke til 

Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Tror jeg bare ville ha lagt litt lys svart folie på.. Dersom sykkelen er svart , eller rød.
Hadde vært tøft det med sotet lykt
Hadde vært tøft det med sotet lykt

We Built This City!
Eg klarer ikkje å få bilde innpå her... Eg er ny her, men trudde det ikkje skulle vere så vanskelig=P Noen som kan gi meg ein ledetråd?
Jaantoore: Eg hadde tenkt på sånne som er på 05 modellene... bare i sølv... Blir det for harry?
MrA: Eg har sett noen av dei på nettet med sotet lys... Det var etter min mening ikkje så kult... Men sotet baklys skal eg snart få på! (Y)
Btw... Kan man opne lyset uten å knekke alt sammen? lurte på å ta angel ayes der...
Jaantoore: Eg hadde tenkt på sånne som er på 05 modellene... bare i sølv... Blir det for harry?
MrA: Eg har sett noen av dei på nettet med sotet lys... Det var etter min mening ikkje så kult... Men sotet baklys skal eg snart få på! (Y)
Btw... Kan man opne lyset uten å knekke alt sammen? lurte på å ta angel ayes der...
- Maniac
- Støttespiller
- MC: Aprilia Rs 125 '01
- Sted: Hurdal
- Kontakt:
Er overraskende lett å montere på angel eyes faktisk 
Er bare å skru løs lykta, så kan du gå over med en kniv eller lignende rundt mellom lykteglasset og "lyktefoten" og sallabim, lykta er spilttet
Deretter er det bare å feste angel eyesa med silikon eller annet lignende stoffer
Håper det hjelper
Er bare å skru løs lykta, så kan du gå over med en kniv eller lignende rundt mellom lykteglasset og "lyktefoten" og sallabim, lykta er spilttet
Deretter er det bare å feste angel eyesa med silikon eller annet lignende stoffer

Håper det hjelper

Aprilia Rs 125 powerd by polini 
BMW 520d 2001

Den eneste forskjellen på barn og voksne er prisen på leketøyet
BMW 520d 2001

Den eneste forskjellen på barn og voksne er prisen på leketøyet
Takker for råd Maniac! Får se ka eg får tid til i vinter når den vinterlagres!:) Eg selger den i vinter/våren no uansett, da blir det bil!:D
Men mellomtung skal eg ha! (L)
Men ein liten ting, korleis får eg bilder her?:P
Men mellomtung skal eg ha! (L)
Men ein liten ting, korleis får eg bilder her?:P
- Maniac
- Støttespiller
- MC: Aprilia Rs 125 '01
- Sted: Hurdal
- Kontakt:
Aprilia Rs 125 powerd by polini 
BMW 520d 2001