nå er jeg lei. nå har sykkelen velta to ganger på ca 4 uker , begge gangene har den gnagd seg et lite hull i asfalten så den har velta.
syntes heller ikke den står så altlfor stødig på støtta si står den i litt helleing nedover så velter den på no time.
sånn kan jeg ikke ha det lenger nå som sykkelen skal lakkes så kan den jo ikke velte ned i bakken annenhver uke heller akkuratt da kommer det til å bli dyrt isåfall.
noen andre her som har problemer med støtta på rs eller er det bare jeg som er uheldig ?
problmer med støtta!
problmer med støtta!
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
Re: problmer med støtta!
Jeg har alltid en sånn i lomma jeg; http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Ti ... eplate-MC/
Fungerer kjempebra!
Fungerer kjempebra!
Her skal det stå noe fornuftig.
ja da skal jeg stikke å kjøpe en sånn idag er som sagt lei av at den velter nå den har jo velta en gang denne uka når jeg var på jobb så gikk alarmen å hele sullamitten begynte å ule i tilleg til skader i kåpene og knekt blinklys glass og knekt fothviler.
anton har du problemer med støtta også ?
anton har du problemer med støtta også ?
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
min tråd:
Haha.
Njaa, neei, men er jo for å være på den sikre siden da. Slik at støtta ikke synker nedi hvor enn du står. Har andre problemer jeg, klarte å glemme å sette på støtta.... så kan du tenke deg hva jeg hørte bak meg når jeg begynte å gå.
Njaa, neei, men er jo for å være på den sikre siden da. Slik at støtta ikke synker nedi hvor enn du står. Har andre problemer jeg, klarte å glemme å sette på støtta.... så kan du tenke deg hva jeg hørte bak meg når jeg begynte å gå.

Her skal det stå noe fornuftig.
det problemet har heldigvis ikke jeg da
vet du om det er samme støtte på 99-05 rs og 06-oppover.
min tråd:
min tråd:
Nei, er ikke samme støtte, er forskjellig feste til den fjøra mener jeg og huske... Jeg har en 06+ støtte liggende som ikke passer på min
Men jeg har et helt annet problem jeg... støtta mi virker alt for lang
Den velta i natt... og da velta den mot høyre!
Den står nesten rett når den står på støtta... 
Men jeg har et helt annet problem jeg... støtta mi virker alt for lang
Den velta i natt... og da velta den mot høyre! Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Har du prøvd å dratt støtta mot deg med foten samtidig som at du setter den ned da? da vil den helle lenger mot venstre.
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

det gjør alltid jeg, men holder fortsatt ikke på grus, gress/jord.
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
min tråd:
min tråd:
- skienprilia125
- Fersk Racer
- Sted: Skien
- Kontakt:
støtta mi er for kort den! vet ikke hva det er, for virker ikke som den er knekt eller noe.. men når jeg setter den på støtta står den i sikkert 50 grader!! haha.. så må ha ny støtte! noen som selger ? er til rs 125 99-05 
Sykkel nå= Aprilia rs 125 2002 <3
Prosjekt = "el-bil" med MC/ATV motor ( si ifra om du har en billig motor til salgs )
X= rieju rs2 matrix 50cc
Prosjekt = "el-bil" med MC/ATV motor ( si ifra om du har en billig motor til salgs )
X= rieju rs2 matrix 50cc