HJELP! :( sivil politi
HJELP! :( sivil politi
idag ble jeg stoppet av sivil politi han hadde fulgt etter meg fra motorveien og inn i byen jeg kjørte for fort på motorveien men heldigvis ga han meg bare en advarsel for det. men jeg må vise sykkern på biltilsynet. det er effekt potte på den og den bytter jeg til orginal. men turtall sperra er også tatt, dette var gjort av forrige eier så jeg har ikke mye peiling på dette og vet ikke om han har gjort mer som han ikke sier. hva gjør jeg nå for og sjekke hva som er trimmet og hvordan ned-trimmer den så ikke blir tatt i trim.
har en aprilia rs 125 2007
TAKK FOR ALL HJELPEN!
har en aprilia rs 125 2007
TAKK FOR ALL HJELPEN!
Re: HJELP! :( sivil politi
Sett på org potta. trenger ikke gjøre no mer. Diskuterte du men snuten ang effektanlegg. Siden du har 125 så er det jo ikke no fartbegrensning(om ikke det står i vongkorte). Kunne evt prøvd og diskutert deg unna visning.
Suzuki rmz 450
står maks 120 km/t i vognkortet mitt da 

Aprilia RS 125 2006 FP :
rave 1, jolly moto, pipercross filter, Vforce 3, Vertex stempel, Hpi Cdi. 34 mm innsug
34 mm gasser
å? mener og huske at det ikke står det i mitt vognkort.. bare antall HK
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
han var alerede ganske sinna tror ikke han hadde blidt noe mer blid vis jeg diskuterte han sa jeg hadde 2 valg enten ta den på visning eller så fikk han statents vegvesen til og komme ned der vi var og sjekke den.... skal sette på org potta i mårra. hva er det de ser etter når de tester sykkern og sånn? hvordan bestmmer de at den er trimma? tar de den på en tralle? kjører den eller?
haha, de sier mye rart. Hva skulle vegvesenet gjort
Tor ikke de har ressurser til det. Ville ikke tro de har noe dyno hos vegstasjonen ved deg. Bare sett på org potte så klarer du deg fint.
Suzuki rmz 450
får satse på org potte da og håpe det går fint
. vet noen hva som skjer vis man blir tatt i og ha trim? hva er max turtall med/uten turtall sperra
. vet noen hva som skjer vis man blir tatt i og ha trim? hva er max turtall med/uten turtall sperra
Sist redigert av carli593 den 16 jul 2010, 21:45, redigert 1 gang totalt.
tror nokk ikke det blir noe annet enn bot og ny visning på at sykkelen er org osv.
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
Han mener vel den plomberingen i CDI-boksen om han har en overligger.
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

ikke vet jeg var en tidligere eier som satt på trimmen.
Når du har vært på visning, husk å si hvordan det gikk da!
Lykke til! 

Her skal det stå noe fornuftig.
takk. har 1 måndte på meg til og bestille time på biltilsynet
Med andre ord har du 1mnd å gjøre syklen orginal på
God tid!
God tid!Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
Koster det penger da?
Bør det ikke gjøre ihvertfall.
satt på org potta nå:( går som en dritt :/ jeg synes det var vanskelig og dra den igang før.... nå er det dobbelt så vanskelig.. før hadde den noe som heter akselerasjon nå er det puttring bortover... nå går den ikke over 10500 rpm... før gjorde den 12000:/ .... er det dumt og bytte tilbake til trim potta etter jeg har vert hos biltilsynet?
jeg ble stoppa av statens vegvesen jeg.. og ble sendt på visning, det er helt sykt sløvt.. jeg kunne sikkert gått gjennom visninga med trim, bare de ser at det er original lyd demper, og den høres grei ut så gjør de ikke noe.. dette sjekket de på meg:
bremselys
ramme nr
ikke noe mer..
annet en dette så sto han fyren og diskuterte med meg den gang i tiden han hadde 125, som han hadde klart og trimme opp til 34 hester, det gikk visst svin sa han :P
De tok meg ikke inn i bil hallen engang, bare sto ute på parkeringsplassen også henta han papirer til meg. thats it
koster heller ikke en eneste krone
bremselys
ramme nr
ikke noe mer..
annet en dette så sto han fyren og diskuterte med meg den gang i tiden han hadde 125, som han hadde klart og trimme opp til 34 hester, det gikk visst svin sa han :P
De tok meg ikke inn i bil hallen engang, bare sto ute på parkeringsplassen også henta han papirer til meg. thats it
koster heller ikke en eneste krone
hehe nice:D går sykt sløvt med org potte
Hvis du også er litt nervøs kan du jo skifte til 15-16 tenner framme da vil du miste 10km/t per tann ca
Aprillia RS 06.
Rogaland
Karmøy
Vormedal
Rogaland
Karmøy
Vormedal
etter jeg kjørte den med org potte er jeg ikke lysten på og kjøre den lenger: ( gikk så veldig dårlig er ikke nervøs i det hele tatt lenger xD
Aprilia RS 125, 2003 modell
Effektanlegg, powerfilter, kappa cdi

Effektanlegg, powerfilter, kappa cdi

men er det ikke slik at den såkalte lett sykkel tralla tar ikke bare lett sykler, men den er også beregnet for større sykler? som f.eks mellomtung osv?
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Du trenger ikke gjøre noe annet en og sette på org potte. Finnes ikke o max fart eller de kan ikke skjekke hk.
Det de skjekker er
Lys
rammenr
Org eksos
dekk osv.
Kan godt ha på fulltrimm og fp anlegg og den går gjennom.
Det de skjekker er
Lys
rammenr
Org eksos
dekk osv.
Kan godt ha på fulltrimm og fp anlegg og den går gjennom.
Suzuki rmz 450
hehe nice:) kjører de den ikke litt også?
eneste de gjorde med meg, var og starte opp sykkelen, sjekke vanlige ting som lys, blinklys, dekk og brems, så fikk jeg gå
er det dumt av meg og sette på trim potta når jeg kommer hjem igjen?:P
eneste som kan skje er at du blir sendt på visning igjen :P er jo 1 mill ganger mer gøy og kjøre med noe som går, og som ikke blir tatt igjen av go trimma mopeder da :P
Min har en maxfart på 120 i vognkort, og det står at det ikke er lov til å endre utvekslingen på sykkelen 

Aprilia RS250 1998mod.

stemmer det:D er litt kjedelig og kjøre den med org potte er sykt stor forskjell
Jeg ble faktisk stoppa for å ha en tann for mye bak, så det er faktisk mulig :P ble stoppa for det og at jeg ikke hadde original lyddemper. Visningen gikk veldig fort og enkelt. Alt dem så på var at lyddemperen var merket riktig, rammenr og drevet bak. skal vell egentlig sjekke lys osv men det gjorde dem ikke. Tror det skal gå veldig bra
Timen er gratis, men var en del kø for å få time. Men er du heldig som meg, så kan du få drop-in time om det er mulig
dette går fint, lykke til!
Timen er gratis, men var en del kø for å få time. Men er du heldig som meg, så kan du få drop-in time om det er mulig Aprilia RS 125 2000 mod<3

har bestilt time nå. fikk om 2 uker
Pleier å stå i vognkortet hvilken dreving sykkelen skal ha. 

Står ikke det i vognkortet mitt, leite etter det serdu :P Tror faktisk jeg var så heldig å møte på han ene i veivesenet som faktisk hadde peiling
men drevet var slitt i tillegg så trengte jo nytt.
edit: glemte å si at det var i en kontroll veivesenet hadde da
var ikke sånn at han kjørte etter meg å stoppa meg for han så jeg hadde en tann for mye 
men drevet var slitt i tillegg så trengte jo nytt.edit: glemte å si at det var i en kontroll veivesenet hadde da
Aprilia RS 125 2000 mod<3

“I take risks, not to escape life, but to stop life escaping me.”
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525