BTW: Er det greit at jeg låner bildet av sykelen din alecken?? var så fin vinkel ofså var den enfarget:P håper det går greit
rs lakk
rs lakk
heisann. skal kjøpe meg rs og lurer på å lakkere den. har laget et forslag er det tøft?? bare kom med andre forslag..
BTW: Er det greit at jeg låner bildet av sykelen din alecken?? var så fin vinkel ofså var den enfarget:P håper det går greit
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Alltid en klassiker...
RS kler blått ganske godt, vurderte å lakke min første sykkel slik en periode.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Jeg prøvde å få til sølv, men jeg fikk det ikke helt til så det ble nesten chorme. Med får bruke fantasien. Ble litt mye reflexer på bildet men det bli slik:P
BTW: Bare si ifra hvis noen vil jeg ska lage en liten lakk skisse elns:) er ikke verdens beste men får til litt;)
BTW: Bare si ifra hvis noen vil jeg ska lage en liten lakk skisse elns:) er ikke verdens beste men får til litt;)
Sist redigert av Jørgen den 08 mai 2007, 22:23, redigert 1 gang totalt.