Ny sykkel på gammel ramme?
Ny sykkel på gammel ramme?
Jeg har vært på høggren og ribba en 07 modell. Kan jeg bygge den opp på ei eldre billig ramme? Var i grunnen bare kåpedeksel og blinklysa forran og en speile som var tatt + ripe/bulk i hovedramme men den kunne jeg jo ikke få med meg uansett. Starta og sveiv utrolig fint. Kan ikke legge allverdens i prosjektet, så hvis jeg ikke får tak i noe billig å bygge på vil nok alle delene legges ut her iløpet av høsten.
Re: Ny sykkel på gammel ramme?
er mange som selger ramme men de er mange uten papirer. blir spennende med et prosjekt:D hva ga du for delene? 
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
Om du har planer om å få skilter på den ville jeg nok hørt med biltilsynet først sånn at du slipper å legge masse tid i noe du kanskje ikke får godkjent 
ustrucks her på forumet er jo et eksempel på at det går å bygge på gammel sykkel til nytt utseende 

X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Utrolig moro! Vurderer og gjøre noe slikt selv og ha et slikt prosjekt.. hvor mye ga du for det @ høggern?
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Hadde jeg vært dere og hatt en -05 modell så tror jeg ikke jeg hadde prøvd meg på 06- modeller. Ville nok heller lagd om min til 96-98 utseende. Men det er smak og behag. 

Her skal det stå noe fornuftig.
Prisen var urealistisk lav, har et bein innafor hos høggeren. Ble et bytte av tjenester på en måte. Veldi greit så lenge ting ikke gjør store innhugg i felleskontoen. Har ikke så mye med entusiasme hva slags prosjekt jeg holder på med - garasjen er jo fristedet for oss som er etablert. Men, jeg synes sykkelen ser veldi bra ut så det kan jo bli en morsom vinter...
har en hel sykkel med papirer:) som du kan kjøpe.
Nå:
Aprilia RS 125 2004mod 34hk;)
Aprilia RS 125 2003mod 34hk;)
PGO atv 50;)
Suzuki tsx 80cm;)
Monkeybike;)
De nye Bad boys<3 Slemmestad / Asker området
Aprilia RS 125 2004mod 34hk;)
Aprilia RS 125 2003mod 34hk;)
PGO atv 50;)
Suzuki tsx 80cm;)
Monkeybike;)
De nye Bad boys<3 Slemmestad / Asker området
Prosjektet skrinlegges grunnet manglende interesse fra jr. Delene vil bli lagt ut for salg snart.
Da ble det ramme på meg alikavel... Så får vi se hvor prosjektet ender....
lykke til! 

X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990