Effektanlegg
Effektanlegg
Har hørt at plomberingen i orginalanlegget sitter i svanehalsen:P Går den like bra hvis jeg bare bytter svanehalsen vs og kjøpe meg komplett effektanlegg?
Re: Effektanlegg
helt riktig bare pass på at du får på lydempern igjen da når du bytter svane (at festene passer)
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
Personlig så ville jeg ha bytta ut det originale med et effektanlegg ja. Dette fordi at om det skulle skje noen problem senere som du evt. angrer på at du tok plombene i det originale så slipper du å stresse med å sveise og kutte, og evt. ødelegge det originale. 
Her skal det stå noe fornuftig.
Jeg mener at jeg kjøper ny svanehals uten plomering:D og beholder det gamle endestykke:P
Er ikke noe plombering i endestykke, bare i svana. Så du kan lett bytte ut svana og sette på org lyddemper.
MERK: Noen eff. anlegg svaner går lyddemperen rett på, men andre må du borre nye hull for og få lyddemperen til og passe
MERK: Noen eff. anlegg svaner går lyddemperen rett på, men andre må du borre nye hull for og få lyddemperen til og passe
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Men går sykkelen like bra da som hvis jeg skulle kjøpt meg komplett effektanlegg? 
selve demperen ( endestykket ) demper ikke noe effekt, så om du f.eks kjører jollymoto corsa med org lyddemper så demper den ikke noe annet enn lyden. du får samme effekt 
Husqvarna wr125 2002 white and black editon
Aprilia rs125 2006 italkit
Aprilia rs125 1997 fp
"2strokesmoke"
Aprilia rs125 2006 italkit
Aprilia rs125 1997 fp
"2strokesmoke"