Fjerning av CDI-boks på O7 mod.
Fjerning av CDI-boks på O7 mod.
Hei, bestemt meg for å fjerne CDI-boksen, men den er litt annerledes enn cdi-bokser flest, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få fiksa det, håper derfor at noen vet det.

Aprilia RS 125 07
Aprilia-The choice of the champions
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
Hmm, jeg vet ikke hvordan det er på 07 modellen. Har hørt noe rykter om at den ikke har cdi-sperre, men det kan jo ikke stemme. Vel kanskje, siden den har katalysator. Skru ut den boksen og se om det er silikon på andre siden du, da er det bare å sette igang
Du skal ikke fjerne cdi boksen, du skal mekke litt på den. Se i "guider og artikler".
Du skal ikke fjerne cdi boksen, du skal mekke litt på den. Se i "guider og artikler".
- oppdatert mars 2009
Hjeeeeeeelp
Aprilia RS 125 07
?????
Aprilia RS 125 07
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
Vi må prøve å huske hva retningslinjene sier om unødvendig qouting. Ikke qoute når du svarer til forrige post.
Hvis du tenkte på de større syklene, som f.eks RSV, så er det ikke konvensjonell CDI-tenning, men digital tenning. Etter hva jeg vet så er det ingen utslippsbegrenser det går ann å fjerne bare ved å klippe ledninger. De fleste nyere sykler har katalysator, som fører renset eksos inn i luftinntaket. Syklene med innsprøyting slipper også ikke så mye ut.
Her ser du et av Shiver-motoren.
Hvis du tenkte på de større syklene, som f.eks RSV, så er det ikke konvensjonell CDI-tenning, men digital tenning. Etter hva jeg vet så er det ingen utslippsbegrenser det går ann å fjerne bare ved å klippe ledninger. De fleste nyere sykler har katalysator, som fører renset eksos inn i luftinntaket. Syklene med innsprøyting slipper også ikke så mye ut.
Her ser du et av Shiver-motoren.
- oppdatert mars 2009