Eksosventil Vaier!!! er dette riktig ?
Eksosventil Vaier!!! er dette riktig ?
http://pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS12 ... html#a1590 også nr 15 på lista der.. Passer den på rave 1 ?
Re: Eksosventil Vaier!!! er dette riktig ?
jepp
hvordan fikk du linka til at den viste det objektet og ikke bare på toppen av siden bare, forresten?
hvordan fikk du linka til at den viste det objektet og ikke bare på toppen av siden bare, forresten?X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Tusen takk. Det var helt random må jeg desverre innrømme. Kan hende det fungerer så lenge du bare scroller ned å så kopirer linken selvom om det er lite sansynlig..
legg varen til i handlevogn - gå til handlevogn - trykk på varen - kopier link

Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Kjøpte den vieren selv og likte ikke kvaliteten på den sammenlignet med orginalen. Min røk etter ett par 100 km
Så da kjøpe jeg orginal fra oem parts og den har holdt leeenge 

Aprilia rs 125 2008. Gianelli anlegg, Rave 1, Dellorto 34.
Fader at jeg ikke så den posten din føre nå rune.. har allerede bestilt -.-'