Men over til fysikken, noen som vet den beste drevingen som gir høyest toppfart ved FP RS, på f. Eks 400 og 200m dragrace?
Dragrace, Noen som kan hjelpe med litt fysikk?
Dragrace, Noen som kan hjelpe med litt fysikk?
Hei, her i tromsø har vi et årlig dragrace, i slutten av mai, der klassene til nå, har vært et par bilklasser, og mc/snøscooter i samlet klasse. Neste år planlegger jeg, sammen med et par venner å foreslå en egen klasse for lett mc/ moped. Hvis ikke, deltar vi i MC klassen.
Men over til fysikken, noen som vet den beste drevingen som gir høyest toppfart ved FP RS, på f. Eks 400 og 200m dragrace?
-
Re: Dragrace, Noen som kan hjelpe med litt fysikk?
bump ! Skal dragge i morgen !
Aprilia RS 07 Special White Edition
Polini 154 cc big bore kit, RAVE 1,Jolly Moto Corsa, Powerfilter , DelLorto 34, Innsug og Vforce 3
Polini 154 cc big bore kit, RAVE 1,Jolly Moto Corsa, Powerfilter , DelLorto 34, Innsug og Vforce 3
du trenger værtfall lite forran, og stort bak for aks. Mer kan jeg ikke svare på desverre
Stig-Andre Urke
aprilia RS125 2005
RAVE 2, Fp potte, Powerfilter, Tatt cdi
Peugeot speedfight 2 - Rasskjørt ! - SELGES !
aprilia RS125 2005
RAVE 2, Fp potte, Powerfilter, Tatt cdi
Peugeot speedfight 2 - Rasskjørt ! - SELGES !
vil tro 14 forran og 39/40 bak er greit for 200M og kanskje orginaldrevingen (16/39) er brukandes på 400? eller kanskje 15/39
dette er bare noe jeg tror, etter å ha prøvd 16/39 og 14/39 dreving selv, men har aldri målt hvor lang strekning jeg har brukt opp til toppfart 
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!