har en aprilia etx. sykkelen vil kun gå rent når jeg har stengt bensinkranen eller når det er nesten tomt for bensin. 10 sekunder etter at jeg skrur på bensinkranen så begynner den å fjuske noe så inni søren.
hva er feil ??
sykkel vil kun gå rent når bensinkranen er stengt
-
martinandre1
- Fersk Racer
sykkel vil kun gå rent når bensinkranen er stengt
aprilia etx 1999, uplombert, gianelli effektanlegg, pipercross panelfilter, boyesen reedventiler, mx utblås/manifoild
Re: sykkel vil kun gå rent når bensinkranen er stengt
Kanskje du må stille nålen?
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
-
martinandre1
- Fersk Racer
har hatt nålen i alle hakk fra øverst til nederst. er samme historien. forskjellen er bare att den går bedre når den får mer bensin.
edit : hvis det er til noe hjelp så vet jeg at sykkelen har vært sveiset på uten at noe elektrisk var utkoblet. lysene fungerer best på tomgang og blir svakere når jeg ruser motoren.
edit : hvis det er til noe hjelp så vet jeg at sykkelen har vært sveiset på uten at noe elektrisk var utkoblet. lysene fungerer best på tomgang og blir svakere når jeg ruser motoren.
aprilia etx 1999, uplombert, gianelli effektanlegg, pipercross panelfilter, boyesen reedventiler, mx utblås/manifoild
Mistenker at flottøren din kan sitte fast slik at den ikke stenger bensin inntaket fra tanken. Prøv å rens den, eventuellt spraye den med litt wd-40 etc. for å løse den opp 

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
-
martinandre1
- Fersk Racer
har hatt forgasseren i smådeler og rengjort med trykkluft flere ganger. ingen forskjell
noen som har en 28 mm forgasser å selge ?
- lardostyle
- Fersk
- Sted: Bergen
Med den forgasseren må du isåfall bytte hoveddyse ifra 105 til 115, som er originalt på RS
Tror jeg 
: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- lardostyle
- Fersk
- Sted: Bergen
-
martinandre1
- Fersk Racer
har fullt dysesett. er student og bor på hybel i bodø. er litt short on cash. derfor jeg lurte på om noen hadde en brukt forgasser 

For stor dyse kanskje? 
-
martinandre1
- Fersk Racer
kjører med 115 dyse. hvis du ser på oppsettet på sykkelen så er det for lite egentlig.