Aprilia ditech havari-prosjekt
-
SSGrønsberg
- Fersk
Aprilia ditech havari-prosjekt
Aprilia sr 50 factory 07. oljepumpereima rauk og ga derfor ikkje smøring til motoren slik at den skjærte seg. bytta veiv og lager, og på igjen med original sylinder. Måtte dele motoren, den blei sett på igjen, men veiva gjekk ikkje skikkeleg rundt så den starta ikkje. Ut med motoren igjen. fant ut at viss man løsna litt på skruene som holder motoren sammen så gjekk veiva lett rundt (veiva var litt annerledes enn originalt sjøllv om eg blei lovt ei kliss lik veiv, dette er forresten ei racing veiv fra topracing). Men da vi fekk motoren sammen igjen for 2. gang lak det vann inn i motoren pga at vi hadde løsna på skruene, så vi måtte ut med motoren igjen for ein 3. gang!
denne gangen skjærte vi til ein pakning rundt der motoren er delt. Dette fungerte utmerket. scooteren starta og gjekk greit, litt fjusking men var happy for at den gjekk. tok meg ein 2,5mil lang testtur i ekstase for at scooteren endeleg går igjen... enn så lenge. No begynnte den å oppføre seg merkelig, man kunne holde gassen på fullt men det skjedde ingenting, måtte "trylle" og kødde litt med gassen så kom den. etter ei stund blei det enda verre. man høyrte klare og høge ulyda fra motoren, slags klakking eller skraping, så ville den berre gå i 40 og fjuska som berre søren og hadde ikkje "hogget" når man vrir på gassen men berre puttra frammøve. Eg og han far e mektig leie av å skru og har ikkje fleire idear igjen til kva som kan vere problemet. Sykkelen vill bli solgt som reperasjonsobjekt viss ikkje noken Petter smart idear her inne på forumet? 
Aprilia SR 50 Factory 2007
- eiriklygre
- Silver
- Sted: Ein time fra Bergen , (Lygra)
- Kontakt:
Re: Aprilia ditech havari-prosjekt
Hmm, eg ville prøvd med ein vanlig original veiv siden det kommer klakking skraping osv.Den veiva får du kjøpt på www.oemparts.no der selger di original deler til sykkelen din
.
Å at du ikkje får gassrespons er noke gale med innsprøytningen vil eg tru, men blanda du olja rett i bensinen ? Siden det kan tett seg viss du er maks uheldig, xavi0n her på forumet prøvde å det gjekk dessverre ikkje, alt tetta seg. Så du må nok bruke olje pumpa.
Å at du ikkje får gassrespons er noke gale med innsprøytningen vil eg tru, men blanda du olja rett i bensinen ? Siden det kan tett seg viss du er maks uheldig, xavi0n her på forumet prøvde å det gjekk dessverre ikkje, alt tetta seg. Så du må nok bruke olje pumpa.
Gliset mitt: viewtopic.php?f=26&t=10668
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
-
SSGrønsberg
- Fersk
Den veiva eg har på no bestile eg faktisk fra oemparts og han sa den va heilt lik original, men nei det... Meir peng legge eg ikkje ut på skuta med mindre det er minimalistisk. Eg brukar oljepumpa ja 

Aprilia SR 50 Factory 2007
Aktuelt å selge scooteren?
Send meg en PM
Send meg en PM
Du har ikke køddet noe med kompressoren som sitter på veivhuset? kan lage interesange lyder.
Ellers så kan det være noe så banalt som pluggen at den ikek går ordentlig. Bruke jeg pluggen som aprilia sier man skal bruke (cpr8e) så begynner den og spytte flammer of røyk etter 1 mil. Hold deg til ZMR7Ap eller Cr7EIX
Ellers så kan det være noe så banalt som pluggen at den ikek går ordentlig. Bruke jeg pluggen som aprilia sier man skal bruke (cpr8e) så begynner den og spytte flammer of røyk etter 1 mil. Hold deg til ZMR7Ap eller Cr7EIX