Hei! Har lest litt på forumet, men har ikke funnet noe svar.
Har en aprilia sr50 som jeg bare har en nøkkel til. Var idag å fikk slipt opp en ny nøkkel. Kommer da: Insert code når jeg skal prøve å bruke nøkkelen. Jeg har 1 stk orginal nøkkel, hvordan kan jeg finne den koden jeg må skrive inn? Hjelper det å ringe en apriliaforhandler? Hjelp mottas med stor takk!
- Torka
Sliping av ny nøkkel, aprilia sr50
- Rakvåg
- Wannabe admin
- Sted: Sjøholt, Møre og Romsdal
- Kontakt:
Re: Sliping av ny nøkkel, aprilia sr50
Er vell en chip i nøkkelen?
2000
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
Du kan gjøre kode recovery med to chippa registrerte nøkler.. Hvis du bare har en nøkkel, og ikke kan koden, ikke mist nøkkelen.. Du kan ikke ringe/kontakte Aprilia/forhandler for hjelp. Dette er det ikke noe system for..
Oppsumering:
Med to registrerte nøkler kan du gjøre kode recovery.
Hvis du kan koden så kan du legge til og fjerne nøkler - minimum 1, max 4.
1 registrert nøkkel og ingen kode... ikke mist nøkkelen.
Ingen nøkkel og ingen kode.. ny dash og låsesylinder.
Oppsumering:
Med to registrerte nøkler kan du gjøre kode recovery.
Hvis du kan koden så kan du legge til og fjerne nøkler - minimum 1, max 4.
1 registrert nøkkel og ingen kode... ikke mist nøkkelen.
Ingen nøkkel og ingen kode.. ny dash og låsesylinder.
Sist redigert av Raptor50 den 10 okt 2012, 16:14, redigert 2 ganger totalt.
Ganske lattelig system spør du meg! Men er vell sånn for en grunn. Hvordan i alle dager finner man denne "koden" til nøkkelen. Har jo en orginalnøkkel. Den som er slipt har ikke noen "chip" i seg. Er det bare å kaste denne? Hvis jeg hadde hatt koden til orginalnøkkelen, kunne jeg da ha lagt inn den slipte nøkkelen med en kode? (selv om det ikke er chip i den)?. Hvordan får jeg tak i nøkler med chip som kan slipes da?
Takk for svar!
Takk for svar!
Hvis du ikke kan koden, kontakt forrige eier, helst den som hadde den fra den var ny..
Ingen kode og bare en nøkkel, da er det ikke noe poeng i å kjøpe en ny nøkkel chippa eller ikke chippa.. (jmf. reglene)
Ingen kode og bare en nøkkel, da er det ikke noe poeng i å kjøpe en ny nøkkel chippa eller ikke chippa.. (jmf. reglene)
- pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
Om dere tenker en sånn kode som er inni chipen på nøkkelen. Så kan du gå til en som lager nøkler, får de pleier å ha en maskin som kan lese koden inni nøkkelen og overføre den til en nu chip. Jeg fikk gjort dette med bilnøkkelen min
Har tatt utav chipen og testet bare for å sjekke at jeg ikke ble svindlet!
Har tatt utav chipen og testet bare for å sjekke at jeg ikke ble svindlet!Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.