Noen som har peiling på Aprilia Tuono 50? Har det vært importert noen særlig med disse inn til Norge?
En kar vil selge meg en slik, men jeg frykter at hvis den har blitt tatt ulovlig inn til Norge, og jeg skal prøve å registrere den, at jeg får beskjed om at jeg må betale avgift siden den har blitt tatt ulovlig inn til Norge etc.. Vet ikke om det er slik det fungerer. Uansett, er det mulig å få registrert den uten rammepapirer og stuff?
Aprilia Tuono 50r
Re: Aprilia Tuono 50r
Rammepapirer må være i orden 

Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
Så lenge du har en ramme som er i orden så spiller det ingen rolle!
Du må ha papirer og sørge for at rammen ikke er skjeiv
Nå har jeg ikke peiling på RS 50 men jeg tipper at det er samme ja, siden det er nesten likt på RS 125 
Du må ha papirer og sørge for at rammen ikke er skjeiv
Nå har jeg ikke peiling på RS 50 men jeg tipper at det er samme ja, siden det er nesten likt på RS 125 
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
RS 50 og Tuono 50 er ikke samme moped vel?
Finner ingen gode infosider om Aprilia Tuono, jeg synes det er mistenkelig få som har den.
Men takk for hjelpa, tror jeg skal kjøpe prosjektet. 
Finner ingen gode infosider om Aprilia Tuono, jeg synes det er mistenkelig få som har den. Re: Aprilia Tuono 50r
Samme moped jo, bare forskjellige kåper .. Alt er likt på innsiden
Edit: Er bare få som har den grunnet et utseende alle ikke er like fornøyd med
Edit: Er bare få som har den grunnet et utseende alle ikke er like fornøyd med
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Hovedrammen er lik, men tror frontrammen (den som holder frontkåpen) er forskjellig
Edit: Og ja, elnett, motor, ytelse etc er helt lik
Edit: Og ja, elnett, motor, ytelse etc er helt lik
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
Trenger bare ny frontkåpe, muligens ny ramme til frontkåpen og fester til sidekåpene + sidekåpene og "catkiller". Festene til sidekåpene tror jeg du skal klare å lage selv hvis du ikke finner disse til salgs noe sted.
Mulig du trenger noen andre deler også, men bare det jeg har nevnt jeg er sikker på
Mulig du trenger noen andre deler også, men bare det jeg har nevnt jeg er sikker på

Tuono har ikke kickstart originalt. For å bygge om til Rs trenger du; Frontkåpe med ramme, sidekåper, kåpefester til sidekåpene. Disse stikker litt lengre ut på Rs, kontra Tuono, ellers er de like. Så trenger du et baksete fra Rs. På noen modeller er det også forskjellige endepotter på det orignale eksosanlegget. Tuono kom med en lyddemper lik den på Rs125. Så trenger du gasswire, styrekrone med styrepinner fra Rs. Pluss speil.
Ellers er de lik
Ellers er de lik

We Built This City!
Skal gå fint med kick på Rs, mener jeg husker å ha prøvd en gang.. 
We Built This City!