noen som veit hvor det skal sitte plomberinger, hvor stor dyse det skal være. har original eksos men der er plomberingen tatt, så jeg sveisa inn en ny en, men tror jeg har litt for lite hull i den eller så er det feil dyse.
satt på originalt luftfilter, 60 dyse, plombert eksosanlegg. veit ikke om det skal være plombering i luftfilteret.
sånn som den er nå så sliter den når den er oppi 6-7k omdreininger også dør den ut på 3 giret hvis det er rett strekning.
lurer derfor på om det er noen som veit akkurat hva jeg må gjøre for å få den til å gå igjennom visninga.
Gjøre min RS50 05MOD original. Plomberinger osv...
Re: Gjøre min RS50 05MOD original. Plomberinger osv...
hvor fort er det den går? hbis den ikke går mer enn 45, lever den bare å se hva di sier 

Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
tror visninga koster 400kr ellerno, også fungerer ikke speedometeret, den speedometerwaieren går nedi vil ikke snurre når dekket går rundt... så veit ikke hvor fort den går. men den går dass hvertfall 
Tror 60 er for lite.
speedometer drevet som har tatt kvelden? isåfall kjøp nytt av det og finn ut hvor mye den gjør på toppfart. hvis den ikke går fortere enn 45 er det bare å levere den 

trur speedoptions har
isåfall har enten mc deler eller oemparts 
isåfall har enten mc deler eller oemparts