RS50 Prat
javell då fekk me ha denne aligavell:)
noen som vil begynna å sei noe? xD
men er det noen her ute som har eksos anlegg t rs 50? helst i rogaland område. trenger ikke ver men
noen som vil begynna å sei noe? xD
men er det noen her ute som har eksos anlegg t rs 50? helst i rogaland område. trenger ikke ver men
Sist redigert av Christian den 30 jan 2009, 12:24, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Unngå dobbelposting. Har endret innlegget ditt.
Begrunnelse: Unngå dobbelposting. Har endret innlegget ditt.
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
Re: RS50 Prat
blinklys reelet på rs 50 99-05 henger iallefall rett under tanken, helt forran
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
Noen som vet om noen andre sider enn crash.no, speedoptions, mc-deler som har deler til aprilia rs50 06modell og nyere?
Er så lite deler, blir lei meg
Er så lite deler, blir lei meg
Aprilia RS 06/07 <3
Hva er det du er ute etter, som de ikke har?
Uansett, så har du jo pm-salg.com , pjme.co.uk. , twostroke.se , og google ikke minst..da finner du alltids litt butikker. Du har også ebay som et alternativ. finner du ikke det du trenger der, så kan du alltids lete i kjøp/salg avdelingene på diverse forumer, som moipedportalen eller her på apriliaforumet. Men finner du ikke noe ved det jeg har nevnt, så lurer jeg sterkt på hva du trenger egentlig.
Uansett, så har du jo pm-salg.com , pjme.co.uk. , twostroke.se , og google ikke minst..da finner du alltids litt butikker. Du har også ebay som et alternativ. finner du ikke det du trenger der, så kan du alltids lete i kjøp/salg avdelingene på diverse forumer, som moipedportalen eller her på apriliaforumet. Men finner du ikke noe ved det jeg har nevnt, så lurer jeg sterkt på hva du trenger egentlig.

Egentlig er jeg ikke sikker hva jeg leter etter, men liker å kikke, snoke.
Som f.eks små styling, effektannlegg, sylinder, forskjellig trim.
Er så lei av Crash, speedoptions, mc-deler...
Men takk uansett
Som f.eks små styling, effektannlegg, sylinder, forskjellig trim.
Er så lei av Crash, speedoptions, mc-deler...
Men takk uansett
Aprilia RS 06/07 <3
Hei og hå alle sammen. Hva er orginal dreving til rs 50?
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
MH Furia Max 06
Noen som vet hvor mye man får solgt 4stk strøkene kåpesett til aprilia RS50 for, sånn ca?