Hva skal jeg velge av Aprilia RS 50 eller Yamaha TZR, fikk et tilbud av MotoMania i Oslo til en RS 50 til 34.000 inkl registrering.
Er super taknemmelig for svar
Aprilia RS 50 eller Yamaha TZR
Re: Aprilia RS 50 eller Yamaha TZR
Har en kompis som skal selge en slik en nå:
http://www.bikez.com/pictures/aprilia/2 ... prilia.jpg
Ser ikke helt greia med en R sykkel som går i 45..
Skulle jeg selv hatt mopedlappen ville jeg hatt en crosser til å loke i skogen og grusveier med.
http://www.bikez.com/pictures/aprilia/2 ... prilia.jpg
Ser ikke helt greia med en R sykkel som går i 45..
Skulle jeg selv hatt mopedlappen ville jeg hatt en crosser til å loke i skogen og grusveier med.Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
jeg er fornøyd med RS50'n min:)
Mvh Martin
Syntes selv TZR ser helt dum ut. Fra lyktene forran til den teite touring hekken.
Aprilia RS 125 - Black - 2006
- DanielJohansen
- Verdensmester
- Sted: Moss, Østfold
+1 

[x]Aprilia RS 125 '07 white FP !
Audi S4 2,7 Bi-Turbo - 325 hk - Quattro!
Audi S4 2,7 Bi-Turbo - 325 hk - Quattro!
definitivt rs 50! skal du ha TZR kan du like gjerne starte et bakeri, for er plass til svære brød mellom kåpene og ramma! :P hehe pluss at (hvertfall der jeg bor) er det hundrevis av tzr, men nesten ikke RS 50. så hadde helller gått for noe som ikke alle har, og som er like bra kvalitetsmessig, enn noe som alle har, og ikke ser bra ut:P
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
og tzr veier 30-40kg mer en rs
og har MYE dårligere kjøre egenskaper
og har MYE dårligere kjøre egenskaper
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
Er den nye så mye lettere ? Drar den bedre, med effektannlegg ?
Nye RS'en har imponert meg, i positiv forstand!
Tåler endel juling, og går nokså greit og
Tåler endel juling, og går nokså greit og

- 200H - Prox flatstempel - Jolly carbon - Dellorto PHBH28
Nye rsn med kun effektanlegg går mye bedre enn tzr med effektanlegg. En kopis greide over 105 med kun effektanlegg og en tagg større fremdrev. Den gikk. en tzr med samme trim gårl itt dårligere. snakker av erfaring, for har prøvd begge deler.
Dessuten så ser tzr ut som en utviklingshemmet yamaha r6 med downs..touringhekk har den også.
Dessuten så ser tzr ut som en utviklingshemmet yamaha r6 med downs..touringhekk har den også.

Tzr har gode kjøreegenskaper og sitter godt på veien. vet ikke om du prater om den nye med derbi motor eller den gamle med am6. Som noen andre her sier så har tzr'en sett lik ut i 8 år så det er ikke akkurat så veldig skjelden syn på veien i forold til rs. Noe som også er litt drit med tzr er kåpene, drit dyre glassfiber kåper som kostre shorta og sprekker av et lite velt. Et annet vanlig problem med tzr er speedoen-sensoren som sitter ved framhjulet som fort ryker og som koster 800kr ny.
Hvis det er den gamle rs,en du prater om så har dem jo samma drittt motoren begge to (am6).
Men når sant skal sies så ser jo ikke tzr ut som en 50cc da. når man kjører en tzr så hilser andre tung-mc førere og slikt. Jeg hørte mange ganger når jeg hadde tzr komenterer som ``hææ er det en 50cc!! det ser jo ut som en tungsykkel``.
Men som sagt hvis det er prat om den nye rs'en så ville jeg klart valgt rs'en rett og slett fordi at tzr'en gammel og oppbrukt mens rs har fått nytt utsende. Ytelse og kraft er ganske likt med begge tzr'en jeg hadde klarte jeg 100på speedo med kunn effektanleg, og det er ikke gerent.
Motormessig så er det litt mindre skruing på derbi-motorene enn am6.
Det at tzr veier litt mere er kansje ikke så positivt når det gjelder fart men den ligger jo litt bedre på veien da.
Hvis det er den gamle rs,en du prater om så har dem jo samma drittt motoren begge to (am6).
Men når sant skal sies så ser jo ikke tzr ut som en 50cc da. når man kjører en tzr så hilser andre tung-mc førere og slikt. Jeg hørte mange ganger når jeg hadde tzr komenterer som ``hææ er det en 50cc!! det ser jo ut som en tungsykkel``.
Men som sagt hvis det er prat om den nye rs'en så ville jeg klart valgt rs'en rett og slett fordi at tzr'en gammel og oppbrukt mens rs har fått nytt utsende. Ytelse og kraft er ganske likt med begge tzr'en jeg hadde klarte jeg 100på speedo med kunn effektanleg, og det er ikke gerent.
Motormessig så er det litt mindre skruing på derbi-motorene enn am6.
Det at tzr veier litt mere er kansje ikke så positivt når det gjelder fart men den ligger jo litt bedre på veien da.
(L)Mopedportalen(L)