Hei!
Skal bestille litt smådeler til min Aprilia RS50 2002 modell, men ser det er flere forskjellige typer blinklys å velge mellom:
RH front turn indicator E1-PG-SE
RH front turn indicator E1-PG-TS
RH front/LH rear turn indic. E2-SE-TS
RH front/LH rear turn indic. E1-PG-SE
Hva er egentlig forksjellen på disse, og hvem skal jeg ha?
Jeg skal altså ha hele blinklyset som skal sitte på siden..
Type blinklys?
Re: Type blinklys?
legg ut linken. Hvorfor ikke bare noen kule fra speedoptions? eller skal du holde den orginal?
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Der sier du noe, er ikek så viktig å beholde den orginal nei!
Men er det noen forkjell på feks størrelse eller kraft i blinklysa? eller er blinklys blinklys?
EDIT:
Noe i denne kategorien burde vel kanskje funke..
Men er det noen forkjell på feks størrelse eller kraft i blinklysa? eller er blinklys blinklys?
EDIT:
Noe i denne kategorien burde vel kanskje funke..
hvis du skal ha LED blinklys må du også kjøpe en motstander pr blinklys, siden led lys bruker mye mindre strøm, og da vil de lyse konstant eller i værstefall led pærene sprenge. Vanlig sokkel blinklys er det som er orginalt på sykkelen, og de trenger du ikke å gjøre noe med hvis du skal ha nytt sokkel blinklys med helt vanlig pære
eks på LED:

(her ser du mange små lys som lyser bra tilsammen og gir en kul effekt, det står vanligvis om de er led eller ikke)
eks på vanlig sokkeltype:

Her er det helt vanlige akkurat som du har, bare annen form på blinklyset og at pæren er orange istedet for glasset, om du har sånne, trenger du som sakt ikke noe motstander, så da er det bare plug'n play
eks på LED:

(her ser du mange små lys som lyser bra tilsammen og gir en kul effekt, det står vanligvis om de er led eller ikke)
eks på vanlig sokkeltype:

Her er det helt vanlige akkurat som du har, bare annen form på blinklyset og at pæren er orange istedet for glasset, om du har sånne, trenger du som sakt ikke noe motstander, så da er det bare plug'n play
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
Takker meget for svar! :-)
Da fikk jeg et godt svar på det jeg lurte på, så får jeg tenke på om jeg velger LED eller vanelig
Da fikk jeg et godt svar på det jeg lurte på, så får jeg tenke på om jeg velger LED eller vanelig