jeg har ikke peiling på scootere så lurte på om noen her kunne gi meg litt tips om styling og trimming til denne scooteren, som sagt så har jeg ikke peiling på scootere
er forresten ny her 
jeg har ikke peiling på scootere så lurte på om noen her kunne gi meg litt tips om styling og trimming til denne scooteren, som sagt så har jeg ikke peiling på scootere
er forresten ny her 
og si ifra hvis du får problemer da hjelper alle! 

men jeg har jo ikke peiling på hva som er hva av trim
men jeg finner vel ut, hva er rimtape forresten? 
jaja du kan bruke det på hvilke hjul du vil
kostet meg 100 kr på biltema
men trenger litt mer hjelp om trimming, hvordan kan jeg enklest trimme denne scooteren, funker det å bare sette på ett effektanlegg?

men funker det å bare sette på ett effektanlegg uten å gjøre noe annet med den?
Men nå vet ikke jeg hvordan det er med innsprøytinga da, eller er det gasser? Regner med det er innsprøyting? Isåfall så ville jeg hvertfall bytta til 1 eller 2 hakk høyere varmeverdi på pluggen i og med at du ikke kan bytte dyse.

det er denne: http://www.aprilia-mc.no/index.php?id=13953 jeg har ikke peiling på hva dyse og sånt er, så jeg trenger det litt inn med tsje :P
vil bare følge trafikken, så lurer på hva den enkleste måten er for å kunne kjøre i 60-70. skal helst være lett å få den tilbake i orginal stand hvis jeg er uheldig...
)
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester