Vurderer og kjøpe trimpotte til min RS50 2006 modell.
Det har seg slik at når jeg gir full gass på mopeden så er det akuratt noe som stenger, dette skjedde da en prøvde og ta ut plomba i eksosen på orginal potta, den går fortsatt i 40-50 km/t. Har byttet dyse.
Om jeg for eks kjøper et Ninja effektanlegg hva blir toppfarten da ca? Det er vel bare og hykke av den gamle potta og sette på ny?
Og vet dere hva som kan være galt siden gassen blir på en måte stengt?
Spørsmål til noen som kan trim
Re: Spørsmål til noen som kan trim
hvis gassen blir stengt og du føler at du ikke kan dra den helt opp til det ikke går lenger er det jo en turtallssperre der.
Da tror jeg kanskje du ikke tok ut plomba egentlig, eller så er den en annen plombe på de mopedene, det er jeg jaggumei ikke sikker på, effektannlegg hjelper nok uansett ja
Da tror jeg kanskje du ikke tok ut plomba egentlig, eller så er den en annen plombe på de mopedene, det er jeg jaggumei ikke sikker på, effektannlegg hjelper nok uansett ja

X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Takk for fort svar.
Ser ut som det er noe lignende problem denne karen har: viewtopic.php?f=49&t=3828&p=92104
Så du tror det hele ordner seg om jeg skaffer effektanlegg?
Ser ut som det er noe lignende problem denne karen har: viewtopic.php?f=49&t=3828&p=92104
Så du tror det hele ordner seg om jeg skaffer effektanlegg?
nja det kan hende, men skal ikke si sikkert. men ikke gjør som han da, og kjøp effektannlegg med plombe, hvis ikke den er lett å ta ut da 
på min gamle moped fikk jeg med 2 anlegg, og på den ene var det sveiset fast på de skruene så jeg ikke fikk plomba ut, og på den andre var de ikke sveisa og kunne ta den rett ut, men se på det før du kjøper hvertfall. Kan jo også hende at de ligger inni selve eksosanlegget også, da blir det litt værre.

på min gamle moped fikk jeg med 2 anlegg, og på den ene var det sveiset fast på de skruene så jeg ikke fikk plomba ut, og på den andre var de ikke sveisa og kunne ta den rett ut, men se på det før du kjøper hvertfall. Kan jo også hende at de ligger inni selve eksosanlegget også, da blir det litt værre.
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
Kan hende det er det som er problemet nå at det er en plombe til i svanehalsen eller noe.
Hvor stor dyse? Og hvor stor var original? 

Her skal det stå noe fornuftig.
- ghostrider
- Silver
- Sted: Sandefjord
hvis du kjøper Ninja effektanlegg så må du jo selvfølgelig sette på større dyse enn original dysa. hvis ikke så skjærer motoren seg..