Hei.
jeg har et problem med min aprilia sr 50 (elekstronisk innsprøytning) . Jeg kjøpte den brukt og på vei hjem fra eieren stoppet den... Har hatt den på verksted, men de sa det var for mange smådeler som måtte fikses og at dette ville bli for dyrt. Der for har jeg tenkt og selge den som en del sykkel, og lurer på hva jeg muligens kan få for dette? den er trimmet og har et 70 cc sylinder.
Mange av delene fungerer fortsatt.
Hvis dere har noen tips til noe jeg kan prøve å fikse slik at den starter, hadde det hjulpet meg mye.
Og hvor mye tror dere jeg kan få for den som en delsykkel?
aprilia sr 50.. HJELP MEG!!
Re: aprilia sr 50.. HJELP MEG!!
Lei for å høre dette men, høres ut som han som solgte den til deg har lurt deg. Jeg kan alt for lite om sånt, best er vel hvis du får hjelp av en privat til å finne ut av dette.
Har du spurt på diskusjon.no ? Jeg har ofte fått svar der fra erfarne folk som også var villig til å ta det svart :P
Har du spurt på diskusjon.no ? Jeg har ofte fått svar der fra erfarne folk som også var villig til å ta det svart :P
Hei og velkommen til forumet!
Det høres ut som han som solgte den til deg har prøvd å lure deg ja. Hva var feilen da? Er en fordel å vite feilen utifra hva verkstedet har funnet ut. Det kan hende det blir "dyrt" når det er verksted som skal gjøre jobben. Eller det er ALLTID dyrt.
Hvilken modell er dette?
Det høres ut som han som solgte den til deg har prøvd å lure deg ja. Hva var feilen da? Er en fordel å vite feilen utifra hva verkstedet har funnet ut. Det kan hende det blir "dyrt" når det er verksted som skal gjøre jobben. Eller det er ALLTID dyrt.
Hvilken modell er dette?
Her skal det stå noe fornuftig.
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Tipper den er skjært da... Siden det sto 70cc på.
//Webmaster på Apriliaforum
det er en 2001 modell
takk for svar forresten
Verkstedet sa det var mange små deler som var ødelagt.
takk for svar forresten
Verkstedet sa det var mange små deler som var ødelagt.Hvem er online
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester