hva skal jeg gjøre? ( Aprilia sr 50 ditech)
hva skal jeg gjøre? ( Aprilia sr 50 ditech)
Min aprilia sr 50 ditech, stoppet nå jeg var ute å kjørte. den er bra trimmet men jeg lå kun i 70 km/t. Den startet og hakke og etter vært hakk gikk den ned ca 15km.. Til slutt gikk den bare 10 km/t så jeg stoppet den, skrudde den av og på igjen, men da jeg ga gass slo den seg av. Tilslutt ville den ikke starte idetheletatt. Har ladet batteriet, sjekket at den får luft, besin, og at det er gnist i pluggen. Håper noen kan gi meg noen tips til hva jeg kan prøve å fikse. (Eller hvor mye jeg kan få for den som en delsykkel.?) den har et 70 cc sylinder.. Svært takknemlig for alle svar 

- pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
Re: hva skal jeg gjøre? ( Aprilia sr 50 ditech)
Høres ut som om du har skjært den. Men jeg er ikke sikker! Krysser fingrene på at det ikke er det! 
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
det jeg trodde og men den lagde ingen rare lyder når den stoppet den bare hakket... Krysser fingrene for det selv 
Min ktm dødde ut og da var gnist i pluggen.. Eg trudde heller ikkje at da var pluggen men når eg bytta så starta den igjen
prøv å skift plugg 

Only one thing sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of a two stroke passing a four stroke.
Once you go braaaap! You never go back!
Once you go braaaap! You never go back!
har prøvd å bytte den ut,
men takk før svaret