Hei jeg har en Aprilia sr50 factory 2005 mod.
Akkurat da jeg skulle stoppe og parkere, kom oljelampa på og det kom en lyd som hørtes ut som en svak skoleklokke. Nå 2 timer senere når jeg skulle starte, hører jeg motorlyden som kommer når jeg vanligvis starter i 0,5 sec, før ringelyden kommer igjen. Er det fordi det er lite olje ? Eller er det en annen grunn ?
Får ikke start. Trenger raskt svar!
Re: Får ikke start. Trenger raskt svar!
Fant fram flaska og fylte olje, men flaska ble fort tom, så fikk ikke fylt så mye. Nå når jeg prøver og starte hører jeg den vanlige motorlyden som vanligvis kommer i 2 sec, men så kommer lyden igjen. Skal prøve og fylle enda mer olje i morgen.
Noen som vet om det også finnes et "peilesystem" for og sjekke når det er nok olje ?
Noen som vet om det også finnes et "peilesystem" for og sjekke når det er nok olje ?
Om du kjørte uten olje så er den mest sannysnelig skjært
hjelper lite å fylle på nytt olje. Skjekk kompresjon ved å trykke på Kicken.
Lite motstand: Mest sannsynelig skjært
Mye motstand i kucken: Bra.
hjelper lite å fylle på nytt olje. Skjekk kompresjon ved å trykke på Kicken.Lite motstand: Mest sannsynelig skjært
Mye motstand i kucken: Bra.
:
TopPerformance Tp86 - Yasuni R3 - Oko 28mm PWK - Mk MRD Carbon Clutch - Stage6 Double Layer XL - Tp Coil - Tp Vforce Reed - Variabelt Innsug - 15-47
2 Fast 4 you BITCH!!!!!
<3 Hilde jenta mi <3
TopPerformance Tp86 - Yasuni R3 - Oko 28mm PWK - Mk MRD Carbon Clutch - Stage6 Double Layer XL - Tp Coil - Tp Vforce Reed - Variabelt Innsug - 15-47
2 Fast 4 you BITCH!!!!!
<3 Hilde jenta mi <3
Er ikke noe kick på ditechen razor.
Oljelampen skal vel komme på når det begynner å bli lite? Ikke når det er tomt?
Vil anbefale deg å prøve denne siden: http://crew.scooter-freaks.nl/john/ditech/index.htm
Oljelampen skal vel komme på når det begynner å bli lite? Ikke når det er tomt?
Vil anbefale deg å prøve denne siden: http://crew.scooter-freaks.nl/john/ditech/index.htm
- Fighter300
- Rossi
- Sted: Bryne, Rogaland
På båtmotorene våre, kommer det en hylelyd, og motoren slakker ned når det er tomt for olje
er ingen varsel på dem før det er helt krise... Dersom dette er tilfellet her, kan du først prøve å fylle fult med olje, eller så kan det være en skjæring som de over meg sier 
er ingen varsel på dem før det er helt krise... Dersom dette er tilfellet her, kan du først prøve å fylle fult med olje, eller så kan det være en skjæring som de over meg sier 2009 Aprilia RS 125 (34mm, JollyMoto, RAVE1)
Piaggio Zip50
Lexus IS200
Fun 3 12 fot 30hk Yamaha
Steady 260 9,9/15hk Yamaha
Yamarin 65DC 300hk Yamaha

Piaggio Zip50
Lexus IS200
Fun 3 12 fot 30hk Yamaha
Steady 260 9,9/15hk Yamaha
Yamarin 65DC 300hk Yamaha