Vekter til Aprilia sr 50 factory (70cc)

Kategorien for alle Aprilia 50 ccm
SSGrønsberg
Fersk

Vekter til Aprilia sr 50 factory (70cc)

Legg innav SSGrønsberg » 13 jun 2011, 01:30

Monterte på for ikkje så lenge sia eit polini 70cc kit til vidunderet... Så lurer eg på kva slags vekter er å foretrekke med tanke på at det er no 70cc? Har ikkje fått testa noke toppfart sia ny sylindar vart sett på idag, og eg må innkøyre den først... Med dei vektene eg har på no 4,5 gr (som følgte med gianelli potta) så letta framhjulet lett når eg vrir litt kjapt berre 1/3 av gassen når eg står i ro... Er jo selfølgelig fryktelig artig, men er litt usikker på ka farten blir med så lette vekte med større sylindar... Det står at dei første 8 mila skal eg holde meg under 7000rpm og da går den berre i 33 på flata (lette vekte høgt turtall)... Så eg lurer på om noken har vekter dei anbefalla til min 70cc scooter? Kan eg sette på dei 6.5 gr originale og lika vel lette på framhjulet berre ved å gi gass? Får vel eigentleg ikkje vite svaret på ka som er best til den er ferdig innkøyrt... Men å køyre den inn dei første 8-10 mila under 7000rpm med lette vekter i berrre 33kmt synest eg høyrdest ut som eit veldig høgt turtall i forhold til fart... Så her er det berre å kommentere å komme med forslag! :D

Når eg hadde dei 6.5 gr originale vektene på når den var 50cc (med gianelli potta)... Då blei gassresponsen veldig dårlig (kunne gi full gass og det gjekk ca 3 sek før den gjekk på full kraft). Og viss eg kjøyrte i bratte oppover bakka i gå-fart og deretter skulle gi full gass, så skjedde det ingenting.... Lurer på om eg blir kvitt disse "problema" no med dei 6.5 gr vektene sia eg ha 70cc?

Takker for raske og gode svar!
Aprilia SR 50 Factory 2007

Gå tilbake til «50 ccm»