Hey jeg vurderer å skifte ut di orginale gul/oransje lysene med blåe. men hvordan finner jeg ut om di passer til scooteren min ?
Jeg har en Aprilia SR50 Factory 2006 med innsrprøyting. Noen som har en link eller to ? =)
Nye lys ?
Re: Nye lys ?
Parklysene du tenker på? Eller blinklysene?
Regner ikke med du tenker å skifte ut hovedlysene?
Regner ikke med du tenker å skifte ut hovedlysene?
Her skal det stå noe fornuftig.
-
kverneland
- Fersk
parklysa, men hvorfor ikkje hovedlysene ?
Parklyspærer får du kjøpt på Biltema.
Om du tenker xenon lys, så er det noe annet. Men om du tenker blå hovedlys, er ikke akkurat noe spesielt å kjøre med i mørket. Da blå lys lyser veldig mye dårligere enn hvite/gule lys. Xenon lys får du litt blåskjær i om du velger 6000K, velger du 8000K/10000K blir det betydelig blåere, men samtidig meget bra lys.
Om du tenker xenon lys, så er det noe annet. Men om du tenker blå hovedlys, er ikke akkurat noe spesielt å kjøre med i mørket. Da blå lys lyser veldig mye dårligere enn hvite/gule lys. Xenon lys får du litt blåskjær i om du velger 6000K, velger du 8000K/10000K blir det betydelig blåere, men samtidig meget bra lys.

Her skal det stå noe fornuftig.
-
kverneland
- Fersk
Men før jeg kjøper nye pærer, så må jeg finne ut hva sokkel nummere er ?. hvordan finner jeg ut det ?

tipper det står på lykteglasset, på min rs står det h1 på den ene siden og h3 på den andre
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990