Har noe problemer med det elektriske på sx`en min :(
Har noe problemer med det elektriske på sx`en min :(
Hei.. Har noe problemer med det elektriske på sx`en min
når jeg slår på tenninga å tester blinklysene er det ingen problemer,,men når jeg starter motoren å kjører,,flimrer det i den lyspæra som viser at jeg har på blinklys på,,å blinklysene blinker ikke,,står bare å lyser,,etter en stund begynner oljelampe lyset å lyse,.. har fult med olje over hele,,så kan ihvertfall ikke være olje mangel.. enkelte ganger hjelper det å slå av å på tenninga for å få bort oljelampe lyset,,da kan jeg kjøre uten at den lyser i det hele tatt.. hornet fungerer heller ikke..ellers er alt som det skal,,er en 2010 model.. var litt uheldig å tryna litt i høst,,mulig det blei sånn etter det,,er ikke helt sikker..for satt den da inn for vinteren... noen som har vært borti lignende eller har en viss anelse om hva det kan være,,så er det bare å skrike ut,.. har foresten testet et batteri som er helt tipp topp stand,ingen bedring av det ihvertfall..
Re: Har noe problemer med det elektriske på sx`en min :(
Har du garanti enda? 

- eiriklygre
- Silver
- Sted: Ein time fra Bergen , (Lygra)
- Kontakt:
eg ville levert den inn å klaget, du har garanti på 1 år vil eg tru.
Gliset mitt: viewtopic.php?f=26&t=10668
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
Honda cr 85 2004
Vel, Eirik. Jeg spurte om han hadde garanti fordi jeg er litt usikker på hvor lang garantien er. 
Dersom garantien er på 1 år, så gikk den ut i fjor
Dersom garantien er på 1 år, så gikk den ut i fjor
- eiriklygre
- Silver
- Kontakt:
er ikkje sikker men noe sånt er det. spørr marius på forumet han vet det, han kjøpte sin helt ny så han vet det nok.
fekk snakka med marius, å han sa det var 2 års garanti. da kan du sikkert gå inn å klage.
fekk snakka med marius, å han sa det var 2 års garanti. da kan du sikkert gå inn å klage.
Honda cr 85 2004
Honda cr 85 2004
er vel litt over et halvt år siden jeg kjøpte den utifra butikken nå tenker jeg.. så har nok garantien ennå.. men tror dere at dette vil gå på garantien da,,i å me at det kanskje er pga at jeg fikk en smell me sykkelen? så har jeg i tillegg trimm..er ikke sikker på om det er noe garanti greier som går bort eller ikke gjelder lengere da jeg?? syntes jeg har hørt noe om det en gang..
- eiriklygre
- Silver
- Kontakt:
ja det første du burde gjøre er vel å ta alle original deler på igjen, å så prøve å lever den inn igjen. å så ser du ka som skjer etter det. prøv å press litt på dei, sei at dette skal du ha på garantien å litt sånn, å så får du sjå ka dei seie.
Honda cr 85 2004
Honda cr 85 2004
de kan se at den er mekka på vettu, med en gang du begynner å skru på den selv, så forsvinner garantien!
Er ikke alltid så lett som du man kunne ønske eirik
Er ikke alltid så lett som du man kunne ønske eirik
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
hmm.. har vært på verkstedet der oppe jeg kjøpte den et par ganger allerede med sykkelen,,så de vet jeg har trim på den..da vet jeg ikke gett.. får ringe å høre med de da se,,men de ber meg nok bare å komme opp så de kan se på det.. å det koster vel en formue er jeg redd,,derfor jeg tenkte å høre med dere først se,,om dere hadde noe anelse om hva det kunne være.. men skjønner at det ikke er lett å forstå seg på.. så takker for mange raske svar ihvertfall