Legger ut en liten film fra september/ oktober en gang når jeg var å stunta litt med en kar fra oslo, ( lurekukken fra mp)
Var litt noob på wheelie da, kunne ikke bruke bakbrems osv.. Kan det ikke så bra nå heller da, men hvertfall bedre enn der!
Vipper'n opp i 2 gir de fleste ganger og girer opp til 4. Litt senere når det ikke ble filma, midt på veien klarte jeg å gire fra 1-5 og lå i rundt 100 på hjulet, mens jeg tok forbikjøring av en bil, mot en rundkjøring. det var driitkult!
Hvertfall, filmen:
Stunting med Husqvarna, og scooter=D
Stunting med Husqvarna, og scooter=D
Husqvarna WR 125 SM
Fulleffekt, fullt pro circuit anlegg, boyesen radvalve. Wave skiver, Excel felger,osv.
Any Priller som stiller opp til dragg? =)
Fulleffekt, fullt pro circuit anlegg, boyesen radvalve. Wave skiver, Excel felger,osv.
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
Re: Stunting med Husqvarna, og scooter=D
Marius<3 Skillz ut av en annen verden:P Så han en gang kjørte Highchair stoppie...
Han presterer å låse forhjulet... og dette uten å tryne! søren meg peiling den gutten. (Samt Highchair circles er ikke direkte lett det heller).
Han presterer å låse forhjulet... og dette uten å tryne! søren meg peiling den gutten. (Samt Highchair circles er ikke direkte lett det heller).
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
Re: Stunting med Husqvarna, og scooter=D
Hehe flink gutt han jaa, skal jo kjøpe seg gsx'r nå og! Så får se om det blir noe bra ut av han.!!
Husqvarna WR 125 SM
Gå tilbake til «Filmer og bilder»