Hei,
Ny mann på forumet! Jeg ble for noen uker siden den stolte eieren av en 250 97 mod. Er kjempefornøyd og har hatt mange fine turer allerede. Inntil i kveld. Kort fortalt ble den fine kveldsturen min avbrutt da det kom en bikkje i veien foran meg som endte med velt. Resultatet er at hele høyresiden på sykkelen fikk gjennomgå. Heldigvis var ikke farten stor og hund kom seg unna uten en skramme og jeg bare lettere forslått.
Hele bakbremsfestet brakk av, alle kåpene på siden ser ikke ut, knekt forbremshendel, skjev frontkåpe og vindskjerm, skade på lyddempere. Ingen større skader, men sykkel er ikke kjørbar for øyeblikket. Hvor er det mulig/best å få tak i deler til en 97 mod. Og jeg vet allerede nå at jeg selv med deler kommer til å slite med å få dette sammen igjen pga manglende forståelse for det å skru på en motorsykkel.
Derfor ber jeg på mine knær om hjelp!
Mvh den knuste eieren
Ny aprilia eier - Støtte trengs!!
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
Re: Ny aprilia eier - Støtte trengs!!
Hei. kjipt når slikt skjer
prøv scanlink, de kan kansje har de delene du trenger,
Inulf og robban begge eiere av rs 250, inulf har en 1997 mod så han vet sikker hvor du får kjøpt det du trenger.
Inulf og robban begge eiere av rs 250, inulf har en 1997 mod så han vet sikker hvor du får kjøpt det du trenger.
x Aprilia rs 125 Den var værst!
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Hvis du bor innen rekkevidde hjelper jeg deg gjerne å få dette sammen igjen. Angående deler så bør du prøve scanlink eller Ebay. Gå inn på profilen min, finn fram mail adressen min og legg meg til på MSN så kan vi diskutere nærmere hvilke deler du mangler og hva som bør bestilles hvor. Dette skal nok ordne seg

Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Takk for raske svar, det gikk fortere enn forventet.
Herlig robban! Bor innen rekkevidde ja. Settes stor pris på.
Nå skal jeg ut å hente sykkelen og få den trygt hjem.
Herlig robban! Bor innen rekkevidde ja. Settes stor pris på.
Nå skal jeg ut å hente sykkelen og få den trygt hjem.
Vet du hvem som eier hunden? Det er godt mulig at hundeeieren har erstatningsansvar.
Hvor bor du? Er det i nærheten av Ås så stiller jeg gjerne opp jeg også
.
Hvor bor du? Er det i nærheten av Ås så stiller jeg gjerne opp jeg også
Nei aner ikke hvem som eier dyret. Den løp avgårde så det kan bli vanskelig å finne ut hvem som eier den.
Takk så mye:) men jeg bor langs kysten i Telemark så spørs om ikke det er litt for langt unna.
Takk så mye:) men jeg bor langs kysten i Telemark så spørs om ikke det er litt for langt unna.