Ny aprilia eier! Hvor får jeg tak i trim?
Ny aprilia eier! Hvor får jeg tak i trim?
Hei!
Ny eier av en RS 250! Hvor får jeg tak i trim? Har fått tak i Gianelli potter, og dyser til dette. Sykkelen er en mellomklasse sykkel som er avplombert. Går greit men vil ha mer pulver.
Ny eier av en RS 250! Hvor får jeg tak i trim? Har fått tak i Gianelli potter, og dyser til dette. Sykkelen er en mellomklasse sykkel som er avplombert. Går greit men vil ha mer pulver.
Sist redigert av Sigbjørn den 24 sep 2008, 22:05, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Fikset Caps Lock syndrom.
Begrunnelse: Fikset Caps Lock syndrom.
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Flott sykkel du har kjøpt der! Ville styrt unna Gianelli anlegg hvis jeg var deg, jeg har det selv, men det er fordi jeg bruker Joakim sitt 
Du kan få kjøpt trim hos http://www.thetuningworks.co.uk og http://www.af1racing.com blant annet! Sjekk profilen min og legg meg til på msn dersom du ønsker flere linker eller info om Aprilia RS 250.
apriliaboyrs125@hotmail.com (jeg vet, det er en teit og gammel adresse, men jeg er for lat til å gjøre noe med det!).
Du kan få kjøpt trim hos http://www.thetuningworks.co.uk og http://www.af1racing.com blant annet! Sjekk profilen min og legg meg til på msn dersom du ønsker flere linker eller info om Aprilia RS 250.
apriliaboyrs125@hotmail.com (jeg vet, det er en teit og gammel adresse, men jeg er for lat til å gjøre noe med det!).
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Ok ja huff! Capsen satt fast gitt! Heh... Takker sykkelen er strøken. Nylig service med stempel bytte. Km telleren viser 24000. Hvorfor er gianelli dårlig? Hadde det på en nsr for noen år siden. Funka bra de. Får demm brukt for 3000.
Sist redigert av Sigbjørn den 24 sep 2008, 22:10, redigert 2 ganger totalt.
Begrunnelse: Stor bokstav og mellomrom etter punktum!
Begrunnelse: Stor bokstav og mellomrom etter punktum!
Re: Ny aprilia eier! Hvor får jeg tak i trim?
Hva med en sånn 500 motor? http://www.twostrokeshop.com
Det var ikke Gianelli men Arrow potter jeg har fått tak i...
Det var ikke Gianelli men Arrow potter jeg har fått tak i...
Sist redigert av Sigbjørn den 24 sep 2008, 22:19, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Dobbelpost
Begrunnelse: Dobbelpost
Oj,såpass. Jeg var ferdi på skolen forover 10år siden. Ikke vant med slike regler omm stor boktav å greier fra andre forum.Beklager. Får prøve å skrive rett her etteer. Er det noen som vet omm fargen og evntuelt type sykkel jeg har, har ett navn?
Sist redigert av leandro den 25 sep 2008, 06:48, redigert 1 gang totalt.
Pen sykkel.
Den letteste måten å trimme på er å kjøpe ny sykkel. Du skal være ganske sikker på at RS 250 er noe for deg før du begynner å hive penger på den. Prøver ikke å ta motet fra deg, men totakter er ikke for alle.
Arrow er vel kjent som det effektanlegget som gir minst effektøkning. Jim Lomas og Tyga går for å være gode greier. Suyaga gir mest effekt, men de er ikke gunstige til gatebruk.
Den letteste måten å trimme på er å kjøpe ny sykkel. Du skal være ganske sikker på at RS 250 er noe for deg før du begynner å hive penger på den. Prøver ikke å ta motet fra deg, men totakter er ikke for alle.
Arrow er vel kjent som det effektanlegget som gir minst effektøkning. Jim Lomas og Tyga går for å være gode greier. Suyaga gir mest effekt, men de er ikke gunstige til gatebruk.
ja...vet ..jeg har en del sykler. kjøpte denne for å teste den.hørt mye om kjøreegenskapene til disse. arti å kjøre. jeg har i tilleg en hd sportster,en gsxr600r 93-usa,buell x1 lightning med turbo intercooler,yz 250-94 og en blo trimma tms classic moped. Forventer meg ikke det store av en 250. Men vil ha ut så mye som mulig av syklen. akkurat nå er det for lite lyd!hehe
ps:liker alt som bråker og går fort!kjører en trimma audi rs2 til vanli. Liker også skuter. Har en vmax 600 og en rx1 maounten-04. Den kommer det turbo på snart! Jei!! Har hatt dialog med eric marklund om dette men det blir litt offtopic hær. Jeg vil ha syklen mest mulig racing. Det glemte jeg å skrive.
Takker og bukker.
ser på the tuning works at du kan få kjøpt berre pottene, passer de på original svanehals ?
Nei. Kan absolutt annbefale effektanlegg. Er verdt hver ei krone. Min ble 6 kg lettere og fikk et mye lengre power band.
l
Sist redigert av knut den 07 aug 2009, 09:59, redigert 1 gang totalt.
Bruk originale Suzuki-pakninger. Vet at flere har hatt problemer med uoriginale pakninger, og har selv vært ute for å måtte ut med motoren for å bytte sylinderpakning midt i sesongen. Er ikke mye gøy.
OPS OPS OPS!
Jeg har kjøpt pakninger fra AF1 Og de sleger både orginale og noe uorginalt dritt!
Ligg unna de uorginale. De går i stykker veldig fort. Bestill dem heller fra redcar motocycles i england billigere bedere service og de går ikke i stykker.
Dette gjelder spesielt bunnpakningen på sylinderen. Den har gått til søren 2 ganger for meg på grunn av uorginale pakninger.
Jeg har kjøpt pakninger fra AF1 Og de sleger både orginale og noe uorginalt dritt!
Ligg unna de uorginale. De går i stykker veldig fort. Bestill dem heller fra redcar motocycles i england billigere bedere service og de går ikke i stykker.
Dette gjelder spesielt bunnpakningen på sylinderen. Den har gått til søren 2 ganger for meg på grunn av uorginale pakninger.
1998 Aprilia RS250 Harada replica.