noen som har opplevd feil med tennings systemet på rs 250 2001? får ikkje gnist på den og har bytta plugger. tror heller ikkje det er coilen.
tips?
mvh Hallstein
Problem med å få gnist?
Problem med å få gnist?
Aprilia Rs 250 2001
- Thunder
- Støttespiller
- MC: Aprilia SXV 550
- Sted: Flekkefjord
Re: Problem med å få gnist?
Kan være tennings ledningen eller hetten fra coilen, skru av tennpluggshetten og sett ledningen litt fra jord og se om du får gnist da (pass på fingrene).
Ellers så kan tennspolen være ødelagt.
Ellers så kan tennspolen være ødelagt.
Aprilia SXV 550 07'
Suzuki DRZ 400 03'
KTM EXC-F 250 03'
Camino Sport
Suzuki DRZ 400 03'
KTM EXC-F 250 03'
Camino Sport
Du får ikke gnist på noen av pluggene? Da kan det være CDIen eller SAPCen.
låner denne tråden litt jeg
har kjøpt ny plugg og plugghette, men når jeg skrur ut pluggen, og holder pluggen mot jord, så kommer det såvidt en gnist, men hvis jeg holder pluggen noen cm unna ramma, så gnistrer det som bare F** mellom pluggen og ramma
og den går hvis jeg holder plugghetta litt over pluggen, og da gnister det mellom hetta og pluggen og, mens den går
har da prøvd med 2 plugghetter og 3 plugger
noen som har noen tips til hva jeg kan sjekke? begynner og haste litt med kjøring i år
har kjøpt ny plugg og plugghette, men når jeg skrur ut pluggen, og holder pluggen mot jord, så kommer det såvidt en gnist, men hvis jeg holder pluggen noen cm unna ramma, så gnistrer det som bare F** mellom pluggen og ramma
har da prøvd med 2 plugghetter og 3 plugger
noen som har noen tips til hva jeg kan sjekke? begynner og haste litt med kjøring i år
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
svinghjulsnoten kanskje?
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
Om noen andre får problemer med tenningen på en RS 250, send en PM til meg eller noen andre i ledelsen, så åpner vi denne tråden igjen.