Noen som har del nr 3 på dette bildet: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... tegory=626
Trenger ett slikt, noen som har ett for mye eller vet hvor jeg kan finne dette til en rimelig penge?
Forgaffel deler
-
audimartin
- Fersk
- Sted: Ringvassøya
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Re: Forgaffel deler
Mitt tips vil være å sende en mail til AF1 og høre hva disse koster, ev. kjøpe helt nye gafler fra Ebay, kan være at det blir like rimelig.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
-
audimartin
- Fersk
Hos Af1 koster dette ca 3000,- inkl frakt og mva. Har kun funnet nye forgaffler tol MK1 på ebay. Syns prisen var noe høy. Andre forslag? Skulle gjerne hatt sykkelen i orden innom en mnd... Sesongen er nylig startet og det er kipt å stå med en demontert 250 
-
audimartin
- Fersk
er vell ikke samme gaffel som står på rs125? Tenkte å bare hente "røret" fra en 125 hvis dette passer.
fordempere i norge får man hivd etter seg, jeg kasta 1 sett for en stund siden og solgte et annet sett for 200kr. ikke noe priser på det i det hele tatt brukt. scanlink i tr.heim tror jeg det ligger, han har bra priser. i hvertfall får man det på framdempere da han nesten ikke selger noe av det.
audi 90 quattro 2.3l .
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Er helt andre dempere på RS 125 og RS 250. Vet ikke om nye RS 250 dempere på Ebay, men det kan jo være noen bra som er brukt. 
Aprilia RS 250 2003
beklager, så det ikke var til rs 250, men scanlink har det og. hadde tatt en tlf og hørt i det minste, kanskje du får en bra pris på det der.
audi 90 quattro 2.3l .
-
audimartin
- Fersk
scanlink hadde ikke forgaffel på lager nå :/
Andre forslag? Eller er jeg nødt til å kjøpe helt nytt...? :/
Andre forslag? Eller er jeg nødt til å kjøpe helt nytt...? :/