Hei. Har lagt ut sykkelen min på finn.no men er veldig dødt rundt denne. Få som har tatt kontakt og ingen som virker seriøs da de kun vil bytte i bil, snøscooter og div. Noen som kan se en feil i annonsen eller annen årsak som gjør at det er få som viser interesse? link til annonsen: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28301318
Annonsen er lagt ut for ca 7 uker siden og det skal jo være sesong for å kunne selge sykkelen nå. Håper på litt hjelp her.
Salg av rs 250
- pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
Re: Salg av rs 250
Skriv litt om sykkelen, ikke bare hva du har byttet. Men sånn generell info om den. Og skriv hvor fort den går. Hva den har blitt brukt til eks lang turer, frem og tilbake til jobb ect. Og alltid husk med vennlig hilsen 
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
-
Aaheimfans
- Lærling
- Sted: Vanylven
Så egentlig ingenting feil med den annonsen.
Eneste jeg kanskje ville tenkt på som en evnt. kjøper er hvor sykkelen står.
Hvis dette er en mulighet - snakk med noen transport selskaper og spørr om de kan ordne en fin avtale. Så kan du kanskje skrive at den kan sendes mot at kjøper betaler halvparten av transporten elns?
Eneste jeg kanskje ville tenkt på som en evnt. kjøper er hvor sykkelen står.
Hvis dette er en mulighet - snakk med noen transport selskaper og spørr om de kan ordne en fin avtale. Så kan du kanskje skrive at den kan sendes mot at kjøper betaler halvparten av transporten elns?
- pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
kan også ha med at den er registrert som tung. Om du forklarer fremgangsmåten på hvordan man kan registrere den som mellomtung igjen. Så tror jeg du vil få litt mer interesse 
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
skjønner overhodet ikke hvorfor du ikke har hatt flere int på denne, den er jo fin strøken og billig. skulle jeg hatt en 250 så hadde dette vært et strålende alternativ. skulle selv selge sykkelen min ifjord, det var hardt, men til slutt kom det en som kjøpte den så ha litt tolmodighet og vent så kommer det sikkert en som er interisert.
btw når jeg skulle selge sykkelen min ifjord lå den ute ifra mai helt til august og den var da billigere enn de andre sykkelene av samme type samtidig som den var helt strøken
btw når jeg skulle selge sykkelen min ifjord lå den ute ifra mai helt til august og den var da billigere enn de andre sykkelene av samme type samtidig som den var helt strøken
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
-
audimartin
- Fersk
- Sted: Ringvassøya
Hadde håpet på å få solgt den fort da kontoen ble en smule tom da jeg kjøpte min andre sykkel :P Har nå satt ned prisen til 29000,-
Håper det kommer en som er seriøs snart
Håper det kommer en som er seriøs snart

Burde ikke være noe problem i det hele tatt å få solgt den! Men ser ut til at det har ordnet seg? 
Så ut som det ordnet seg etter at han skrev at han kunne være behjelpelig med transport