Så kommer en rundkjøring og en brå sving opp en liten bakke, der skal vi inn og kjøre mot sentrum (fyrmyrvegen for de som er kjent) Så kommer han opp på siden, han skal rett fram i dette T-krysset. Han bråstopper, og mens jeg står å venter på at det skal bli klart i motsatt ser jeg har sitter å noter i bilen. Jeg skjønnte med en gang at dette er en av de personene her i verden jeg hater, grettne gammle gubber i mercedes som ikke har fått seg noe på mange tiår. "søren, søren, søren, søren" tenker jeg hele vegen til skolen.
Vi stikker å har gym på en sånn fri idrettsstadion da jeg ser kompisen min plukker opp mobilen. En illsint mor er vist på telefonen, sykkelen hans er næmlig registrert på moren hans! Der hadde vist politiet ringt og sakt at det var komt inn ikke bare en, men to annmeldeser på oss! Jeg ringer mutter`n med en gang, i og med at sykkelen er registrert på henne. Joda, purken hadde ringt der også, men mutter`n er ikke sånn som hisser seg opp over sånnt. Hun sa bare at det var mitt problem. Jiha, to annmeldeser på en dag, konge.
I sta ringte han kompisen min og sa at han hadde fått 3 annmeldelser! At det er mulig
Så hva i huleste skjer nå? Inn til avhør? Til forklaring? Bot? æææ, jeg vet jo ingenting jo