Cagiva Mito SP525 125ccm 2008

Generelt om motorsykkelverden + diskusjoner om alle sykler som Aprilia ikke har produsert. Alt innenfor tohjulingverdenen, fra 50 cc og oppover!
minim
Fersk

Cagiva Mito SP525 125ccm 2008

Legg innav minim » 15 aug 2008, 20:00

Rød Cagiva Mito SP525 125ccm 2008 modell - Strøken. Rulla 5500km (mye langkjørt mellom øst/vest i landet da jeg jobber på østlandet og kommer fra vestlandet )

Hvor mye skal jeg sette denne i i pris. Er ny i april/mai i år. Har aldri vært veltet, ingen skader. Strøken seff da den har bare blitt brukt i under en sesong av en 22åring som hadde den til "egentrening" før tungmc oppkjøring. Har vært innom for service/garanti rep to ganger (første gangsservice, knekt noe på en returslange kobling (garanti) og det løsnet en katalysator i potta så den er skiftet av snellingen. Regner med at det er 2 års garanti på en ny motorsykkel så da har den vel over 1,5år igjen på garantien enda. tenkte å sette den til 49000 før vintern eller høyere til våren når jeg får den igjen fra vinteropplagring. Nypris var 57900,- + førstegangsservice på drøye 2500,-

Er en tilsvarende denne her. Bruker et promo bilde da jeg ikke har tatt noen av min enda.
Bilde

Gå tilbake til «MC generelt»