Kjøreskole, sykkel, sensor og lærer

Generelt om motorsykkelverden + diskusjoner om alle sykler som Aprilia ikke har produsert. Alt innenfor tohjulingverdenen, fra 50 cc og oppover!
Brukeravatar
sonny
Fersk Racer

Kjøreskole, sykkel, sensor og lærer

Legg innav sonny » 16 mar 2009, 13:23

Hei jeg tenkte på å slenge ut denne tråden og ha en diskusjon om hvor dere har kjørt opp, hvilken , skole, hvordan var læreren og sensor??

Kan starte med å si at jeg kjørte på AutoTeam kjøreskole og hadde en kul førelærer men når det kom opp til oppkjøringe så hadde jeg fått en annen sensor enn han andre jeg egentlig skulle ha, i tillegg så kom ikke kjørelæreren min på grunn av noe med militæret.

Det endte opp med at jeg hadde en drittsekk sensor og jeg fikk ikke vist noe, jeg strøyk... men skal prøve igjen til sommern. Han andre læreren som kom med sykkeln var en pessimist og var negativ.
Bilde
Å kjøre Aprilia originalt er som å spise sjokolade med papir på!

Brukeravatar
Skaarud
Pensjonert admin/mod
Sted: Hadeland, Oppland
Kontakt:

Re: Kjøreskole, sykkel, sensor og lærer

Legg innav Skaarud » 25 mar 2009, 19:08

Jeg kjørte med og kjørte med Anita (som du finner bilde av innpå siden dems). Hun var veldig grei, og jeg hadde "morsomme" kjøretimer.

Jeg dro tidlig opp til Gjøvik, og kjørte opp med en hyggelig sensor! Jeg var den første som kjørte opp på Gjøvik på MC i fjor, og ble da den første som stod, - tro det eller ei.
Skal man bli god, må man ville bli god!

spacer
Fersk
Sted: Tromsø

Re: Kjøreskole, sykkel, sensor og lærer

Legg innav spacer » 25 mar 2009, 22:22

Jeg kjørte med . Hadde kjøretimer på høsten så det var kaldt.
Oppkjøringa ver i Tromsø i et fryktelig regnvær og midt i rush trafikken. Så var bare å fulge trafikken :)

Trur jeg må ha hatt den største sensoren som kan sitte bakpå.
Var nest siste som fikk kjøre opp i fjor høst ;)
1998 Aprilia ETX 125ccm

Gå tilbake til «MC generelt»